Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГерасименко, Н. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.available2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГерасименко Н. В. Breaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to students. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42302
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні ідеї, спрямовані на подолання мовного бар’єру та покращення розуміння студентами понять енергетики.uk
dc.description.abstractThe article deals with pedagogical insights aimed at taking apart this linguistic barrier and enhancing the understanding of power engineering concepts among students.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065
dc.subjectпедагогічний підхідuk
dc.subjectенергетична термінологіяuk
dc.subjectдосвід інклюзивного навчанняuk
dc.subjectцінні ідеїuk
dc.subjectpedagogical approachuk
dc.subjectpower engineering terminologyuk
dc.subjectinclusive learning experienceuk
dc.subjectvaluable insightsuk
dc.titleBreaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to studentsuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091.24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію