Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorAtamanchuk, A. Y.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, А. А.en
dc.contributor.authorАтаманчук, А. Ю.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2024-05-22T09:19:03Z
dc.date.available2024-05-22T09:19:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationAtamanchuk A., Slobodianiuk А. Investigating technologies for automation in marketing. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21632.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42475
dc.description.abstractHigh-quality and attractive interactive, unlike static content, makes the interaction with the audience closer. It increases conversion and allows you to collect valuable user data. After all, they not only consume your content (view, click, share it), but also closely interact with it, show a desire to provide personal information, acquiring a positive user experience.en
dc.description.abstractЯкісний та привабливий інтерактив, на відміну від статичного контенту, робить взаємодію з аудиторією тіснішою. Він підвищує конверсію та дозволяє зібрати цінні дані про користувачів. Адже вони не просто споживають ваш контент (переглядають, кликають, ділиться ним), але й тісно з ним взаємодіють, виявляють бажання повідомити особисту інформацію, набуваючи позитивного користувальницького досвіду.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21632
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтерактивuk
dc.subjectаудиторіяuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectinteractiveen
dc.subjectaudienceen
dc.subjectmanagementen
dc.titleInvestigating technologies for automation in marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:004.4.
dc.relation.referencesAboutmarketing.info. Типи інтерактивного контенту та цікаві приклади. URL: https://aboutmarketing.info/internetmarketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/ (дата звернення: 16.05.2024)uk
dc.relation.referencesWEZOM. Інтерактивний контент у маркетингу: способи залучення та утримання клієнтів URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/interaktivnyj-kontent-v-marketinge (дата звернення: 16.05.2024)uk
dc.relation.referencesELITWEB. Інтерактивний контент для залучення клієнтів. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/interaktivnyj-kontent (дата звернення 16.05.2024)uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2785-1783 


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію