Відображеня елементи 181-200 із 1462

    • Вибір методу зафарбовування для задач рендерингу 

      Романюк, О. Н.; Чехместрук, Р. Ю.; Мазур, В. В. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Найбільш складні та трудомісткі обчислення на етапі рендерингу мають місце при зафарбовуванні тривимірних графічних об’єктів. При зафарбовуванні для всіх точок поверхонь визначають координати, а також їх інтенсивності ...
    • Використання інформаційних технологій у системах штучного інтелекту, блокчейну та Інтернет-речей 

      Романюк, О. Н.; Форостяний, А. Б. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Останнім часом інформаційні технології стають невід’ємною частиною нашого життя. Проявом цього є стрімкий розвиток цих технологій, який впливає на різні сфери: бізнес, освіта, медицина, надання різноманітних послуг тощо. ...
    • Шейдерна технологія зафарбовування 

      Романюк, О. Н.; Станіславенко, Є. Г.; Шевченко, О. О. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Важливою задачею комп’ютерної графіки є підвищення продуктивності та реалістичності, що передбачає розробку нових апаратних і програмних рішень . Останніми роками широкого поширення отримала технологія шейдеров. Шейдер є ...
    • Багатопроектні середовища та спільна розробка інтерактивних веб-інтерфейсів 

      Прус, О. В.; Майданюк, В. П. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Сучасне інформаційне суспільство надає величезний акцент на інтернет як найпоширеніше та динамічне середовище для взаємодії, споживання інформації та здійснення операцій. Ця зростаюча залежність від веб-технологій створює ...
    • Метапрограмування в .Net з використанням Expression 

      Позур, М. Ю.; Войтко, В. В. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Використання метапрограмування у процесі розробки програмного забезпечення засобами платформи .NET є доволі поширеною практикою, адже це дозволяє писати більш узагальнений код. Такий підхід дозволяє розробляти додатки зі ...
    • Формування зображення рельєфної поверхні тривимірних об’єктів 

      Мазур, В. В.; Глоба, А. Р.; Романюк, О. Н. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      У процесі формування реалістичних зображень у комп’ютерній графіці важливу роль відіграють оптичні властивості відтворюваного об’єкта, за які відповідає двопроменева дистрибутивна функція відбивної здатності (ДФВЗ). ДФВЗ ...
    • Аналіз векторних графічних редакторів 

      Глоба, А. Р.; Дмитрієв, В. Г.; Романюк, О. Н. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Векторні графічні редактори - це тип програмного забезпечення, призначеного для створення та редагування векторної графіки. Векторна графіка відрізняється від растрової тим, що вона базується на математичних формулах для ...
    • Удосконалення методів оцінювання та ранжування проєктів за допомогою інтелектуальних алгоритмів 

      Ярошевич, М. С.; Коваленко, О. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Дана теза присвячена дослідженню впровадження інтелектуальних алгоритмів у процес оцінки краудфандінгових проектів. Зокрема, аналізуються існуючі методи оцінок їх основні недоліки та використання інтелектуальних алгоритмів ...
    • Рекомендаційна система для вибору рекреаційних зон 

      Яровий, І.О.; Тужанський, С.Є. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто проблему вибору рекреаційних зон відпочинку в умовах інформаційної перенасиченості та динамічних змін вподобань сучасного користувача. Обґрунтовано необхідність створення рекомендаційної системи, яка має базуватись ...
    • Методи та програмні засоби оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту 

      Ярмола, В. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      В роботі виконано аналіз методів та програмних засобів для ефективної оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту. Центральне місце займає розробка новаторського мобільного додатку, що використовує ...
    • Аналіз платформ для роботи з флеш-картками 

      Шклярук, М.Б.; Пастух, М.В.; Сопрун, М.В.; Тумак, А.О.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто функціональні можливості платформ, що дозволяють працювати з електронним варіантом флеш-карток. Визначено напрямки розвитку таких платформ.
    • Геймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчання 

      Шевчук, А. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Системи підтримки дистанційного навчання – це системи, які покращують та полегшують процеси дистанційного навчання, включаючи гейміфікацію всього процесу, що є інноваційним підходом до навчання, який поєднує в собі ...
    • Метод скінченних елементів для симуляції тканин 

      Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. Н.; Мазур, В. В.; Глоба, А.Р.; Тітова, Н. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проаналізовано метод скінченних елементів для симуляції тканин.
    • Реверс-інженерія для оцінки якості програмного продукту 

      Туренко, В. Р.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто поняття реверс-інженерії та процес її застосування для оцінювання якості програмного продукту. Розглянуто переваги, які надає метод реверс-інженерії при оцінюванні якості архітектури, дизайну та безпеки.
    • Застосування служби розпізнавання зображень Google Cloud Vision у процесі розробки програмного забезпечення 

      Токарчук, Д. О.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      У тезах розглядаються актуальні можливості використання технології розпізнавання зображень в процесі створення програмного забезпечення. Аналізується актуальність впровадження розпізнавання зображень в сучасному програмному ...
    • Порівняльний аналіз складності двох алгоритмів розв’язку однієї задачі 

      Ткаченко, О. М.; Шклярук, М. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Порівняно два алгоритми з однаковою складністю для розв’язку однієї задачі. Визначено, що час виконання алгоритму залежить не тільки від його складності.
    • Usability in Scope of Performance in Gaming Industry 

      Storozhuk, Y. V.; Kovalenko, O. O. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Gaming has evolved from a niche hobby to a global phenomenon, with millions of players around the world. As the industry continues to grow, so does the importance of usability in gaming. Usability, in the context of gaming, ...
    • Методи та програмні засоби для редагування відеоігор 

      Складанюк, О.О.; Майданюк, В.П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      у даній роботі проведено огляд основних методів та програмних засобів, що використовуються для редагування відеоігор з метою поліпшення геймплею та візуального враження гравців
    • Сучасні цифрові технології для автоматизованого управління складським обліком 

      Сіянко, М.О.; Ліщинська, Л.Б. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Наведено розгляд сучасного стану цифрових технологій для ведення складського обліку. Огляд рівня їх розвитку та затребуваність на ринку.
    • Розробка методів і засобів для систем адаптивного тестування знань 

      Ситніков, Є. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      публікація презентує розробку методів та засобів для системи адаптивного тестування знань. Система окрім класичного алгоритму підбору завдань за складністю включає алгоритм визначення оцінки тестованого за допомогою ...