Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 1462
-
Про підвищення достовірності розпізнавання позиції людини на основі нейромережі
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Описано особливості розпізнавання людини на основі нейромережі. Наведено результати тестового розпізнавання використовуючи дану технологію. -
Аналіз методів для порівняння зображень
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота орієнтована на аналіз методів порівняння зображень для оцінки їхньої схожості та відмінностей. Дослідження включає в собі аналіз простих алгоритмів і нейронних мереж. Робота вносить вклад у розуміння ефективності ... -
Простір онлайн-бібліотеки як середовище соціокультурної взаємодії
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота “простір онлайн-бібліотеки як середовище соціокультурної взаємодії” аналізує важливість та роль віртуальних бібліотек у створенні та підтримці соціокультурної взаємодії. Відтак, дослідження фокусується на тому, ... -
Розробка Телеграм-бота для обробки музичного контенту з використанням штучного інтелекту
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто основні аналоги застосунків для обробки музичного контенту та проведено їх порівняльний аналіз з розроблюваним телеграм-ботом «HarmonyBot». -
Аналіз аналогів програмного застосунку «UsageSense» для моніторингу та аналізу активності користувача
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто основні аналоги застосунків для моніторингу та аналізу активності користувача та проведено їх порівняльний аналіз з розроблюваним програмним застосунком «UsegeSense». -
Проблеми та перспективи використання програмних застосунків у бізнес-середовищі
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота «Проблеми та перспективи використання програмних застосунків у бізнес-середовищі» присвячена розгляду перспектив та проблем, використання програмних застосунків у бізнес-середовищі. Акцентовано увагу на важливості ... -
Розробка та наповнення бази даних програмного засобу для організації велоінфраструктури міста
(Вінницький національний технічний університет, 2024)У статті розглянуто усі переваги PostgreSQL при роботі з геометричними даними для подальшого виведення на мапі. Також описано процес отримання унікальних геометричних даних для збереження в базу даних та виведення на мапі. -
Розробка застосунку для перевірки знань правил дорожнього руху у вигляді гри-вікторини
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розроблено та досліджено ефективність застосунку для перевірки знань з правил дорожнього руху. Проаналізовано можливості та ефективність у навчанні користувачів правилами безпеки на дорозі. Використано різноманітні ... -
Про підвищення достовірності результатів пошуку в корпусі аудіозаписів
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Описано особливості метода швидкого пошуку в корпусі аудіозаписів. Наведено результати експериментальної перевірки запропонованого методу. -
Розробка програмного застосунку для генерації біонічних 3d-моделей протезів на основі машинного навчання
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Описується важливість та актуальність ролі біомедичної інженерії, також надається огляд роботи системи та пропонується використання методу машинного навчання для збору індивідуальних мозкових сигналів для руху кінцівками. -
Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми
(Вінницький національний технічний університет, 2024)В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації навчального матеріалу ... -
Дослідження структури та архітектури Pygame: як вона допомагає спростити розробку графічних інтерфейсів та взаємодію з користувачем
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Дослідження структури та архітектури Pygame є важливим кроком у розумінні та ефективному використанні цієї бібліотеки для розробки графічних інтерфейсів та мультимедійних додатків. У цій роботі буде проаналізовано, як ... -
Інформаційна технологія машинного навчання для управління складськими приміщеннями
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Основний акцент роботи робиться на потенціальні моделі GPT-4 у генерації текстового опису та обробці фотоматеріалів для оптимізації та автоматизації управлінських процесів на складі. -
Основні функції управління знаннями підприємства
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Проведено оцінку доцільності та перспектив управління знаннями на підприємстві і описано переваги використання баз знань перед базами даних для керування знаннями підприємства, визначені основні функції систем управління ... -
Використання характеристики FPS для забезпечення оптимальної продуктивності формування ігрових кадрів
(Ужгородський національний університет, 2024)У роботі проаналізовано застосування характеристики FPS для аналізу продуктивності формування ігрових кадрів, забезпечення плавного переходу між кадрами. -
Розробка методів антропометричних вимірювань з використанням тривимірного моделювання
(ВНТУ, 2024)A new method of anthropometric measurements on three-dimensional models using three-dimensional data processing methods and anthropometry algorithms is developed and presented. -
Використання програмованих логічних інтегральних мікросхем у задачах автоматизованого проєктування
(ВНТУ, 2024)Надано огляду програмовані логічні інтегральні схеми (ПЛІС), їх класифікації та застосуванню в сучасних технологічних рішеннях. Розглядаються ключові особливості ПЛІС, що забезпечують високу гнучкість і ефективність при ... -
Використання програмного забезпечення Mari в області 3д-моделювання
(ВНТУ, 2024)Advantages of using Mari software are considered -
Перспективи розвитку математичної статистики
(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024)Проаналізовано перспективи розвитку математичної статистики -
Програмний засіб для зміни емоційної спрямованості пісні
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота присвячена розробці програмного засобу для зміни емоційної спрямованості пісні, реалізація якого здійснена за допомогою аудіоефектів із бібліотеки мови програмування Python, які змінюють певні музичні характеристики.