Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 41-60 із 1462
-
Аналіз аналогів програмного застосунку для інтерактивного навчання гри на гітарі
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто основні аналоги застосунків для інтерактивного навчання гри на гітарі та проведено їх порівняльний аналіз з розроблюваним програмним застосунком. -
Педагогічні аспекти вивчення аналітичного інструментарію оцінювання продуктивності програмних продуктів
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуті педагогічні аспекти вивчення аналітичного інструментарію оцінювання продуктивності програмних продуктів. Розглянута таксономія Блума та рівні формування знань з врахуванням особливостей аналітики програмного ... -
Гейміфікація у сучасних навчальних процесах
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час. -
Покращення технологій програмного забезпечення для ефективного створення піксельних зображень
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота присвячена дослідженню переваг покрашення технологій програмного забезпечення для ефективного створення піксельних зображень. Було досліджено методи створення, наявні реалізації та покрашення ефективності процесу. ... -
Тенденції в розробці штучного інтелекту
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розробка штучного інтелекту (ШІ) є однією з найбільш активних та інноваційних галузей сучасної інформаційної технології. У цій доповіді аналізуються ключові тенденції в розробці ШІ, включаючи глибоке навчання, нейронні ... -
Імплементація трекінг-процесу для управління читацькою активністю
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Проаналізовано процес трекінгу для управління читацькою активністю. Представлено імплементацію трекінг процесу для управління читацькою активністю. -
Використання штучного інтелекту у мобільній розробці для підбору слів для вивчення
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Проаналізовано використання штучного інтелекту у мобільній розробці для підбору слів для вивчення -
Аналіз засобів розробки вебсистем фреймворку Spring Boot
(Вінницький національний технічний університет, 2024)У роботі розкрито широкі можливості розробки вебсистем засобами фреймворку Spring Boot. Розкрито всі ключові частини фреймворку та описано їх вклад в екосистему Spring Boot. Показано, що розробка вебсистем засобами ... -
Використання MERN stack при розробці веб-застосунків
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто переваги та актуальність використання MERN stack при розробці веб-застосунків. Проаналізовано основні компоненти стеку: MongoDB, Express.js, React і Node.js. Досліджено характерні особливості та можливості ... -
Користь та шкода читів у GameDev
(Вінницький національний технічний університет, 2024)У цій статті розглядаються користь унаслідок використання читів у розробці ігор та їх можливих негативних наслідків. -
Розробка методів розпізнавання сигналів немовленнєвого походження на основі нейромереж
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Вдосконалено метод розпізнавання сигналів немовленнєвого походження на основі нейромереж. -
Розробка Telegram-бота для системи управління роботою служби такс
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Ця робота присвячена розробці Telegram-бота для системи управління роботою служби таксі. У роботі наведено процес розробки та загальний алгоритм роботи системи. -
Оцінювання прибутковості інвестицій у фінансові інструменти
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Описано особливості розробки програмного забезпечення для оцінювання прибутковості інвестицій в фіннсові інструменти. Основну увагу приділено інвестуванню в облігації внутрішньої державної позики. -
Впровадження гібридної системи рекомендацій із використанням штучного інтелекту
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота присвячена дослідженню можливостей впровадження гібридної системи рекомендацій із використанням штучного інтелекту у бібліотечних системах. Гібридні системи поєднують методи колаборативної фільтрації, контентної ... -
Переваги застосування асинхронного програмування у розробці програмного забезпечення
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Проаналізовано переваги застосування асинхронного програмування у розробці програмного забезпечення. Описано ключові особливості асинхронного програмування. -
Розробка програмного забезпечення для системи підтримки фізичного та ментального здоров'я
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Аналізовано сучасні підходи до інтеграції технологій у здоров'я, зосереджуючись на розробці програм, спрямованих на поліпшення фізичного здоров'я, психічного благополуччя та загального самопочуття. -
Розробка системи для інтеграції в соціальній мережі функціоналу відстеження місцезнаходження
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Ця робота присвячена розробці системи для інтеграції в соціальній мережі функціоналу відстеження місцезнаходження. У роботі наведено процес розробки та загальний алгоритм роботи системи. -
Розробка мобільного додатку для управління та моніторингу особистих фінансів
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Проведено дослідження з метою розробки мобільного додатку для управління та моніторингу особистих фінансів. Розглянуто аналогічні рішення на ринку та визначено основні функціональні можливості власної розробки. ... -
Перспективи інтерактивних систем передачі повідомлень
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Робота «Перспективи Інтерактивних Систем Передачі Повідомлень» присвячена розгляду перспектив, використання програмних застосунків інтеграційних систем передачі повідомлень. Акцентовано увагу на аналізу ключових тенденцій ... -
Розробка архітектури та опис технологій мобільного застосунку «LearnMatics» для гейміфікації процесу вивчення математики
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Розглянуто архітектуру та основні технології мобільного застосунку «LearnMatics»