Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 301-320 із 1463
-
Дослідження архітектурного патерну MVC на прикладі мови JAVA
(ВНТУ, 2023)The MVC architecture, the distribution of components of the software application, the provision of a flexible and scalable structure were studied. An example of using the MVC pattern using the Spring MVC framework is provided. -
Застосування клінт-серверної архітектури при розробці багатокористувацьких програмних систем
(ВНТУ, 2023)The paper provides brief information about the client-server architecture, considers ways to solve typical security and scaling issues when using it for the development of multi-user software systems. -
Аналіз даних у Microsoft Power BI - сучасний інстумент автоматизації бізнес-аналітики
(ВНТУ, 2023)The paper describes the modern analytical platform Microsoft Power BI, its main capabilities and advantages are given. -
Розробка програмного додатку для моніторингу технічного стану військової техніки
(ВНТУ, 2023)The development of a software application for monitoring the technical condition of military equipment is aimed at facilitating and increasing the speed of repairing military equipment. The most effective solutions will ... -
Розробка програмного додатку для тестування працівників освіти
(ВНТУ, 2023)The development of a software application for testing education workers is aimed at facilitating and improving the effectiveness of testing the professional competence of teachers and lecturers. The most effective solutions ... -
Розробка програмного додатку для продажу музичних інструментів
(ВНТУ, 2023)The development of a software application for the sale of musical instruments is aimed at improving and enhancing the process of choosing and buying musical goods. The most effective solutions will be used to realize the goals. -
Впровадження технологій централізованої ідентифікації, автентифікації та авторизації користувачів у освітніх інформаційних системах
(Одеський національний технологічний університет, 2023)У тезах розглядаються особливості процесу впровадження системи єдиного входу у інформаційних системах закладів вищої освіти, а також технології, які при цьому використовуються. Приділяється увага прикладам використання ... -
Метод процедурного текстурування
(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2023)На сьогоднішній день, використання графіки є невід'ємною складовою багатьох технічних завдань та проектів. Одним із ключових аспектів графіки є використання та створення текстур, що має велике значення для досягнення ... -
Розробка клієнтської частини адаптивної тестувальної системи з фотоконтролем з використанням технологій JavaScript/TypeScript та фреймворку Angular
(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2023)Розробка веб застосунків на сьогодні є однією з найпоширеніших сфер у розробці програмного забезпечення. Веб застосунок (іноді веб додаток) – розподілений застосунок, в якому клієнтом виступає браузер, а сервером – веб ... -
Модель управління програмними проектами
(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2023)Цілі, функції та інструменти проектного менеджменту у сукупності формують модель управління програмним проектом. Відповідно до визначення Інститутом управління проектами США (Project Management Institute — PMI) управління ... -
З досвіду навчання студентів автоматизованої розробки пристроїв на основі базових матричних кристалів
(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2023)Перспективний напрямок розробки сучасних пристроїв пов’язують з реалізацією цифрових схем на основі великих інтегральних схем (ВІС), зокрема, на основі базових матричних кристалів (БМК). Кафедра програмного забезпечення ... -
Реалізація паралелізму потоків команд і даних графічних процесорів
(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2023)Рендеринг є етапом графічного конвеєра, що включає застосування багатьох складних обчислень, зокрема, матричних і векторних операцій. Матричні та векторні операції рендерингу застосовуються для переходу між системами ... -
Проблеми та перспективи вдосконалення реєстрації авторського права на комп'ютерні ігри в Україні
(Одеський національний технологічний університет, 2023)Робота «Проблеми та перспективи вдосконалення реєстрації авторського права на комп’ютерні ігри в Україні» розглядає проблеми, пов’язані з реєстрацією авторського права на комп’ютерні ігри в Україні та пропонує шляхи їх ... -
Розробка програмних засобів прогнозування результатів футбольних матчів на основі моделей штучного інтелекту
(Одеський національний технологічний університет, 2023)Розробка методів і програмних засобів прогнозування результатів футбольних матчів на основі моделей штучного інтелекту спрямована на підвищення точності прогнозів та оптимізацію аналітичних процесів. Використання машинного ... -
Сучасні інформаційні технології розпізнавання образів на мобільних пристроях
(Одеський національний технологічний університет, 2023)Методи розпізнавання образів, використовувані в мобільних застосунках, розвиваються і розширюються з кожним роком завдяки використанню широкого спектру технологій машинного навчання та обробки образів. У цій статті розглянуто ... -
Використання графових нейронних мереж для автоматичної детекції залежностей між компонентами в монорепозиторіях
(Одеський національний технологічний університет, 2023)Сучасні системи розробки програмного забезпечення зіткнулися з викликами управління великими кодовими базами в монорепозиторіях. Інтеграція штучного інтелекту для автоматичної детекції залежностей між компонентами може ... -
Розробка методу та програмного забезпечення модуля штучного інтелекту для гри "Монополія"
(Одеський національний технологічний університет, 2023)У даній роботі розглянуто актуальність використання модуля штучного інтелекту при розробці гри "Монополія". -
Increasing Game Software Performance Due to Threads and Processes in the Linux Operating System
(Одеський національний технологічний університет, 2023)The work describes the increase in gaming software performance due to threads and processes in the Linux operating system. Particular attention is paid to the comparative characteristics of threads and processes. The most ... -
General Methods for Investigating Performance Bottlenecks in Game Software
(Одеський національний технологічний університет, 2023)The work describes general methods for investigating performance bottlenecks in gaming software. Particular attention is paid to the relevance and necessity of methods for identifying bottlenecks in gaming software using ... -
The Impact of The Development of Embedded Processor Systems on Gaming Software
(Одеський національний технологічний університет, 2023)This work describes the impact of the development of embedded processor systems on gaming software, where the main attention is paid to the problem statement. At the same time, the main factors that can affect gaming ...