Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 421-440 із 1463
-
Порівняння мобільних AR навігаторів
(ВНТУ, 2022)У статті розглянуто аналіз мобільних AR навігаторів. Проаналізовано питання актуальності технології AR у сучасній розробці. Розглянуто можливість використання технології AR для розробки мобільного навігатора. -
Аналіз мови програмування JavaScript
(ВНТУ, 2022)У статті розглянуто актуальність та можливості мови програмування JavaScript для її подальшого вивчення початківцями. -
Розробка автоматизованої системи управління ресурсами з використанням технології ML.NET
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Розглянуто задачу управління ресурсами підприємства. Запропоновано регресійну модель, де величина ресурсу визначається управлінським рішенням залежно від попиту і пропозиції, а швидкість поповнення ресурсу залежить від ... -
ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ ГРАФІЧНОГО РЕДАКТОРА НА ГЕСАГОНАЛЬНОМУ РАСТРІ
(Sci-conf.com.ua, 2022-11-03)Розроблео спеціалізований графічний редактор для формування зображень на гексагональному растрі -
Використання гексогонального растру в картографії
(2022-10-28)Розглянуто приклад використання гексогонального растру в картографії -
Комп‘ютерна програма для розробки тематичних кросвордів
(ОХАТ, 2022-10-28)Розглянуто особливості використання кросвордів у на вчальному процесі. Описано розроблену програму для розроблення тематичних кросвордів. -
Аналіз рендерів для САПР
(Одеський національний технологічний університет, 2022-10-28)Навелено аналіз рендерів для САПР -
Модифікація моделі Шліка для підвищення реалістичності формування зображень
(Одеський національний технологічний університет, 2022-10-28)Запропоновано модифікацію моделі Шліка -
МЕТОДИ ПІДВИШЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ВЕКТОРІВ НА ГЕКСАГОНАЛЬНОМУ РАСТРІ
(2022-10-25)Альтернативою прямокутного растру, який отримав найбільшого поширення в засобах візуалізації інформації, є гексагональний растр, при якому піксел має форму правильного шестикутника. Використання такого растру дає можливість ... -
Розробка доступної технології створення 3D комп'ютерних моделей на основі фотограмметрії. Частина II
(2022-10-27)У першій частині цієї статті [1] наведено огляд існуючих технологій 3D друку, розглянуто найбільш поширену технологію FDM, показано сферу застосування цієї технології, зроблено висновок про перспективність досліджень у ... -
Використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграх
(ВНТУ, 2022-10-12)Розглянуто особливості використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграх -
Особливості реалізації користувацьких інтерфейсів в комп'ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Розглянуто особливості реалізації користувацьких інтерфейсів. Запропоновано удосконалений метод реалізації користувацьких інтерфейсів для їх використання в комп’ютерних іграх. -
Математичне забезпечення дисципліни "Комп'ютерна графіка"
(ВНТУ, 2022)Проаналізовано математичне забезпечення дисципліни «Комп’ютерна графіка». Визначено основні розділи математики, які необхідні для успішного освоєння теоретичного матеріалу та виконання практичних робіт. -
Гейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Результати досліджень містять результати створення концепції використання модулів гейміфікації для навчання за університетськими та спеціальними корпоративними програмами. Розглянуті особливості підходу до гейміфікації ... -
Аналіз можливостей використання технологій віртуальної реальності в освітньому процесі
(Одеський національний технологічний університет, 2022)У статті розглянуто один з найбільш перспективних методів навчання, що забезпечується сучасними цифровими технологіями , а саме віртуальну реальність. Наразі використання VR-технології в освіті зводиться до використання ... -
Етапи розробки персонажів у відеоіграх.
(ОНТУ, 2022-10-05)Проаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу. -
. Тестування ігор: типові помилки відеоігор.
(ОНТУ, 2022-10-05)Розгляуто тестування ігор і типові помилки відеоігор -
Аналіз гексогональних ігор
(ОНТУ, 2022-10-05)Проведено аналіз гексогонального представлення пікселя, використання якого дозволяє підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості використання гексагонів. -
Аналіз нових моделей відбивної здатності поверхні для задач комп‘ютерної графіки
(Видавництво ОНТУ, 2022-09-05)У роботі проаналізовано особливості нових двопроменевих функцій відбивної здатності поверхні. Розглянуто закономірності розвитку нових ДФВЗ. -
MANAGEMENTOF THE WORKPLACES BYTHE FACILITIESOF OPERATIONS RESEARCH
(Politechnika Lubelska, 2022-09-30)he optimal location of workplaces plays an important role in the structure of occupational safety. The design of the workspace should ensure the optimal distribution of functions between person and machine in ...