Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 581-600 із 1463
-
Порівняльний аналіз технології трасування променів і растеризації
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Технологія трасування променів дозволяє створювати значно реалістичніше освітлення у тривимірних сценах порівняно з растеризацією. Проте, технологія RTX досить вимоглива до апаратного забезпечення, тому растеризація досі ... -
Аналіз АРІ OpenGL
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)OpenGL є одним з універсальних і зручних засобів, що допомагає в роботі з двовимірним і тривимірним простором. Його головні переваги над іншими API – зручність, простота, стабільність, багатоплатформеність та простота у ... -
Порівняльний аналіз DirectX11 і DirectX12
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)DirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального ... -
Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)DirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального ... -
Аналіз останніх зловмисних дій у кіберпросторі
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Безпека даних наразі залежить від захисту процесів, інформації та діяльності в кіберпросторі. Відсутність заходів кібербезпеки може призвести до порушення конфіденційності -
Використання морфологічного антиаліайзингу для покращення якості зображень
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Морфологічний антиаліайзинг (MLAA) і покращена версія SMAA Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing (вдосконалене субпіксельне морфологічне згладжування) є сучасними алгоритмами згладжування. Вони широко використовуються ... -
Порівняльний аналіз баз даних SQL та NOSQL
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)NoSQL підходять для зберігання великих обсягів неструктурованої інформації; забезпечують ефективну роботу з використанням хмарних технологій; за умови розробки системи за agile методами, не потребують складних підготовчих ... -
Використання гексагонального растру в комп’ютерних іграх
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)У зв’язку з широким розповсюдженням застосування гексагонів, важливим є встановлення основних переваг та можливостей їх використання не тільки в комп’ютерних іграх, а й різноманітній техніці. -
Розробка мобільного додатку для контролю фінансових витрат
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Для розробки мобільного додатку для контролю фінансових витрат використовуються база даних у реальному часі, математичні формули для розрахунків у відсотках, алгоритми та структури даних. -
Особливості використання програмного забезпечення «After Efects»
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Adobe After Effects – програма для створення композицій, різних цифрових візуальних ефектів та анімацій, редагування динамічних зображень і відео, розроблена компанією Adobe Systems. Використовується для створення рекламних ... -
Нововведення в програмному забезпеченні «Blender»
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Blender – це професійне та відкрите програмне забезпечення для створення тривимірної комп’ютерної графіки, що включає в себе засоби моделювання, скульптування, анімації, симуляції, рендеринга та монтажу відео зі звуком, ... -
Особливості реалізації програмного забезпечення для соціальної мережі
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Розробляється програмне забезпечення для соціальної мережі. Цей додаток дасть змогу людям з усіх куточків світу ділитись своїми фотографіями, оцінювати фотографії інших та шукати нові знайомства. Нові дописи користувачів ... -
Підходи до підвищення складності ігрових рівнів
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Залежно від різновиду гри, підходи до складності ігрових рівнів відрізняються. Однак загальною залишається тенденція поступового зростання складності ігрового рівня відповідно до зростання навичок гравця. -
Аналіз моделі Лебедєва для аналітично-сіткової апроксимації BRDF
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Модель Лебедєва є ефективною у процесі відтворення поверхні матеріалів завдяки узгодженню між фізичною коректністю ДФВЗ, параметрами моделі освітлення й об’ємами даних в табличному представленні. Обмеженнями даної моделі ... -
Розробка засобів програмного додатку для розпізнавання обличчя людини
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Для розпізнання обличчя існують такі перешкоди, як освітлення, позиція обличчя, емоції, вік, волосся, перекриття обличчя різними предметами, наприклад, маскою чи окулярами. В час пандемії для стримання розповсюдження ... -
Особливості використання комбінованого методу синтезу й аналізу музичних композицій
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Використання розробленого комбінованого методу синтезу та аналізу музичних композицій дозволяє реалізувати компонент розпізнавання музичних композицій, який, у свою чергу, постає складовою для автоматизованого процесу ... -
Розробка спеціалізованого веб-ресурсу для професійного відбору кандидатів
(Державний університет «Житомирська політехніка», 2021)Розроблений веб ресурс для пошуку роботи передбачає впровадження автоматизованого модуля відбору кандидатів з урахуванням їх рівня знань та навичок. Такий підхід сприяє покращенню процесу пошуку кваліфікованих працівників ... -
Галузі застосування кривої Гільберта
(Scientific Publishing Center «Sci-conf.com.ua», 2021)Розглянуто особливості використання кривої Гільберта -
Використання полярних координат в задачах комп’ютерної графіки
(Львівський науковий форум, 2021)Розглянуто особливості використання полярних координат в комп'ютерній графіці -
Алгоритм формування пропозицій авіаподорожей для веб-сервісу бронювання авіаквитків
(ВНТУ, 2021)Запропоновано метод формування пропозицій авіанапрямків за певним критерієм для веб-сервісу бронювання авіаквитків