Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 621-640 із 1463
-
3D scan to determine the fat content of the human body
(Sergeieva&Co, 2021)This article describes the use of 3D scanners to detect body fat. Analized the main methods and techniques of measurement using body scanners. Identified the advantages and disadvantages of this method. Given the formulas ... -
Вимоги до розробки компютерних ігор
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Розглянуто основні вимоги до розробки комп’ютерних ігор. Рекомендовано використовувати в комп’ютерних іграх динамічне навколишнє середовище, оптимальну кількість персонажей, сучасні методи рендерингу, адаптивну тріангуляцію, ... -
Комп’ютерна програма для тренування операторів БПЛА в ігровій формі
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Запропоновано програмний продукт для підготовки операторів БПЛА. Визначено переваги використання впровадженого підходу до тренування. Наведено перелік функцій та особливостей програмного застосунку. Надано інформацію про ... -
Особливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Розглянуто особливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано методичні аспекти викладання дисципліни -
Аналіз ринку комп’ютерних ігор
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників. -
Аніліз ігрових двигунів
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5. -
Розпаралелення обчислювального процесу при використанні спарок відеокарт в комп’ютерних іграх
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)В роботі досліджено можливості використання декількох відеокарт для підвищення продуктивності в іграх, розглянуто переваги та недоліки, а також існуючі технології створення таких систем -
Особливості використання радіочастотної ідентифікації в Інтернеті речей
(Хмельницький національний університет, 2020)У роботі показано, що технологія RFID є найбільш придатною технологією для взаємодії з фізичними речами або їх відстеження під час реалізації Інтернету речей. Використання RFID-міток позитивно позначається на економії ... -
Технології управління бізнес-процесами підприємства
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2020)Операційне управління бізнес-процесами є ключовим фактором успіху. Для успішної реалізації бізнес-стратегії провідні компанії перетворюються у процесно-оріентовані (тактичний рівень) і клієнто-орієнтовані підприємства ... -
Основні тенденції Е-освіти в Україні
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2020)У роботі розглянуто основні тенденції Е-освіти в Україні та перспективи її подальшого розвитку -
Управління будівельним підприємством: передумови автоматизації
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2019)Розглядаються основні чинники, які впливають на автоматизацію управлінської діяльності підприємства будівельної галузі. -
Е-освіта в умовах розвитку цифрової економіки та суспільства України
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2019)У роботі розглянуто особливості та перспективи е-освіти в умовах розвитку цифрової економіки та суспільства України -
Optoimmittance logic elements
(Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers, 2019)Justification of optoimmittance logic and conception of construction of optoimmittance logic elements is developed, the system of their classification is grounded, basic parameters are certain, formulated requirements and ... -
Геоінформаційні технології в управлінській діяльності підприємства
(Хмельницький національний університет, 2019)У роботі показано, що прикладні геоінформаційні системи є одним з найбільш ефективних інструментів управлінської діяльності підприємства. Геоінформаційні системи надають можливість ефективно вирішувати як завдання планування, ... -
Місце і роль електронної комерції у складі цифрової економіки
(Хмельницький національний університет, 2018)Застосування інструментів електронної комерції надає можливість підприємствам безперешкодно пропонувати, просувати й продавати свою продукцію без територіальних обмежень, постійно розширювати свою клієнтську базу ... -
Особливості і перспективи розвитку інтерактивного освітнього простору ЗВО
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2018)Розглянуто інтерактивні форми навчання та використання системи профільних електронних ресурсів, які стають засобом підвищення рівня професійної підготовки здобувачів вищої освіти, розвитку творчої активності, набуття ... -
Електронна комерція у структурі цифрової економіки
(Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2018)Розглядаються основні форми електронної комерції, надається їх характеристика, визначається місце електронної комерції у структурі цифрової економіки. -
Перспективи використання смарт-контрактів у бізнесі
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2018)У роботі досліджено можливостей використан- ня смарт-контрактів у різних сферах діяльності, проведено аналіз переваг та недоліків цієї технології, перспектив впровадження в майбут- ньому. -
Можливості інформаційного моделювання в архітектурно-будівельному проектуванні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2018)У роботі проведено дослідження перспективних підходів моде- люванняв архітектурно-будівельному проектуванні, їх огляд та оцінка переваг і недоліків використання. -
Інструменти обробки і аналізу великих даних
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2018)У роботі проведено дослідження і систематизація основних інструментів роботи з великими даними.