dc.contributor.author | Завальнюк, Є. К. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Стахов, О. Я. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-06-05T07:51:10Z | |
dc.date.available | 2024-06-05T07:51:10Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Стахов О. Я., Романюк О. В. Аналіз архітектур відеокарт і напрямків їх удосконалення. Збірник наукових праць за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і аспірантів «Теоретичні та прикладні аспкти розробки комп'ютерних систем ‘2024», Київ, 25 квітня 2024 р. Київ, 2024. С. 58-59. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42611 | |
dc.description.abstract | Архітектура відеокарт визначає спосіб, яким графічні процесори реалізовані, та
їхню продуктивність у різних обчислювальних та графічних завданнях. Виробники
відео карт розробляють свої архітектури відеокарт щоб покращити продуктивність,
енергоефективність і можливості своїх продуктів. Архітектура відеокарт має значний
вплив на промисловість відеоігор, забезпечуючи розробникам інструменти для
створення більш складних і реалістичних ігрових сценаріїв. Водночас вона сприяє
розвитку технологій у сферах віртуальної реальності, штучного інтелекту та
обчислювальних застосувань, де вимоги до обробки графіки постійно зростають. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет біоресурсів і природокористування України | uk |
dc.relation.ispartof | Збірник наукових праць за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і аспірантів «Теоретичні та прикладні аспкти розробки комп'ютерних систем ‘2024», Київ, 25 квітня 2024 р. : 58-59. | uk |
dc.subject | Kepler | uk |
dc.subject | Ampere | uk |
dc.subject | Ada Lovelace | uk |
dc.title | Аналіз архітектур відеокарт і напрямків їх удосконалення | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.92 | |