Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДегтяр, А. Р.uk
dc.contributor.authorФалендиш, А. П.uk
dc.contributor.authorБерезюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-06-18T07:30:50Z
dc.date.available2024-06-18T07:30:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДегтяр А. Р. Визначення взаємозалежностей мiж навантаженнями та технічним станом транспортного засобу під час перевезень [Електронний ресурс] / А. Р. Дегтяр, А. П. Фалендиш, О. В. Березюк // Наукові праці ВНТУ. – 2023. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/707.uk
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42808
dc.description.abstractНавантаження на транспортний засіб є одним з найважливіших параметрів, який необхідно врахувати в процесі його експлуатації, оскільки воно впливає на керованість, стійкість, експлуатаційні характеристики та безпеку транспортного засобу. Визначення регресійних взаємозалежностей мiж навантаженнями та інтенсивністю вагового зносу шин транспортного засобу при перевезеннях є актуальною науково-технічною задачею. Метою дослідження є побудова за допомогою регресійного аналізу регресійних взаємозалежностей мiж навантаженнями та інтенсивністю вагового зносу шин транспортного засобу під час перевезень, що можуть бути використані для підвищення рівня безпеки та зниження ризиків для працівників, які займаються перевезенням вантажів. Під час проведення дослідження використано метод регресійного аналізу результатів однофакторних експериментів та інших парних залежностей із вибором раціонального виду функції з найпоширеніших варіантів за критерієм максимального значення коефіцієнта кореляції. Регресії проводились на основі лінеаризувальних перетворень, які дозволяють звести нелінійну залежність до лінійної. Визначення коефіцієнтів рівнянь регресій здійснювалась методом найменших квадратів за допомогою розробленої комп’ютерної програми "RegAnaliz", яка захищена свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір. Отримано адекватні регресійні взаємозалежності мiж навантаженнями та технічним станом транспортного засобу під час перевезень, що можуть бути використані для підвищення рівня безпеки та зниження ризиків для працівників, які займаються перевезенням вантажів. Побудовано графічні взаємозалежності мiж навантаженнями та інтенсивністю вагового зносу шин транспортного засобу при перевезеннях, які дозволяють наочно проілюструвати ці залежності та показати достатню збіжність теоретичних результатів з фактичними. Встановлено, що за збільшення повздовжньої та поперечної сили у зоні контакту шин із дорожнім покриттям інтенсивність вагового зносу шин зростає за степеневими залежностями. При цьому зростання інтенсивності вагового зносу шин від збільшення поперечної сили є більш інтенсивним, ніж від збільшення повздовжньої сили.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofНаукові праці ВНТУ. № 4.uk
dc.relation.urihttps://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/707
dc.subjectнавантаженняuk
dc.subjectтехнічний станuk
dc.subjectзнос шинuk
dc.subjectінтенсивність вагового зносуuk
dc.subjectперевезенняuk
dc.subjectтранспортний засібuk
dc.subjectрегресійний аналізuk
dc.subjectрегресійна залежністьuk
dc.titleВизначення взаємозалежностей мiж навантаженнями та технічним станом транспортного засобу під час перевезеньuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.3
dc.relation.referencesТрушкіна Н. Удосконалення організаційно-економічного механізму управління логістичною діяльністю підприємства / Н. Трушкіна // Міжнародний науковий електронний журнал. – 2019. – № 4. – С. 156 – 172.uk
dc.relation.referencesКравець В. В. Метод визначення навантаження на транспортний засіб з урахуванням його технічного стану / В. В. Кравець, В. М. Гуменюк // Вісник Національного транспортного університету. – 2023. – № 2 (37). – С. 128 – 133.uk
dc.relation.referencesКорнієнко В. І. Метод машинного навчання для визначення навантаження на транспортний засіб / В. І .Корнієнко, І. О. Бондаренко, В. М. Загороднюк // Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2022. – № 1 (350). – С. 58 – 63.uk
dc.relation.referencesКириченко О. В. Методи визначення навантаження на транспортний засіб / О. В. Кириченко, О. В. Шевчук // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. – 2021. – № 70. – С. 113 – 120.uk
dc.relation.referencesГураль Я. В. Розробка методу визначення розподілу навантаження на вісях вантажного автомобіля з урахуванням його технічного стану / Я. В. Гураль, М. В. Пушкаренко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2019. – № 7. – С. 114 – 120.uk
dc.relation.referencesКорнієнко В. І. Розробка методики визначення навантаження на транспортний засіб з урахуванням технічного стану / В. І. Корнієнко, І. О. Бондаренко, В. М. Загороднюк // Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2021. – № 3 (349). – С. 63 – 68.uk
dc.relation.referencesКравець В. В. Аналіз існуючих підходів до визначення навантаження транспортного засобу / В. В. Кравець, В. М. Гуменюк // Вісник Національного транспортного університету. – 2022. – № 4 (36). – С. 134 – 141.uk
dc.relation.referencesДубицький О. С. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного ринку транспортних послуг / О. С. Дубицький // Центрально-український науковий вісник. – 2020. – № 3 (34). – С. 305 – 312.uk
dc.relation.referencesЦимбал С. В. Розробка методики вибору стратегії розвитку підприємств автомобільного транспорту / С. В. Цимбал // Вісник ЖДТУ. – 2014. – № 2 (69). – С. 198 – 203.uk
dc.relation.referencesМитко М. В. Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів / М. В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 6. – С. 104 – 110.uk
dc.relation.referencesСакно О. П. Оптимізація показників роботи АТП за рахунок поліпшення управління технічною експлуатацією шин вантажних автомобілі / О. П. Сакно // Вісник СевНТУ. – 2012. – С. 8 – 11.uk
dc.relation.referencesBereziuk O. V. Establishing the peculiarities of tire wear of garbage trucks during the transportation of municipal solid waste / O. V. Bereziuk, V. I. Savulyak, V. O. Kharzhevskyi // Problems of Tribology. – 2023. – № 28 (1/107). – P. 59 – 64. – https://doi.org/10.31891/2079-1372-2023-107-1-59-64.en
dc.relation.referencesСакно О. П. Управління ресурсом шин засобів транспорту за рахунок удосконалення контролю зносу протектора: дис….канд. техн. наук: 05.22.20 / Сакно Ольга Петрівна. – Х., 2013. – 220 с.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Комп’ютерна програма "Регресійний аналіз" ("RegAnaliz") / О. В. Березюк // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 49486. – К.: Державна служба інтелектуальної власності України. – Дата реєстрації: 03.06.2013.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Определение регрессии коэффициента уплотнения твердых бытовых отходов от высоты полигона на основе компьютерной программы "RegAnaliz" / О. В. Березюк // Автоматизированные технологии и производства. – 2015. – № 2 (8). – С. 43 – 45.ru
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Встановлення регресій параметрів захоронення відходів та потреби в ущільнювальних машинах на основі комп'ютерної програми "RegAnaliz" / О. В. Березюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 1. – С. 40 – 45.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2307-5376-2023-4-70-76


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію