Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми
Анотації
В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль
вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації
навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку
критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження
балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів. The article discusses the integration of artificial intelligence (AI) into the educational process and its impact
on the role of the teacher. It is noted that a modern teacher uses AI as an auxiliary tool to adapt educational material to
the individual needs of students. The main focus is on the development of critical thinking and creativity. The publication
describes the challenges of using AI in education, including maintaining a balance between technology and human
interaction, privacy and ethics of student use.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223