dc.contributor.author | Завальнюк, Є. К. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Новосельцев, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-09-09T13:03:32Z | |
dc.date.available | 2024-09-09T13:03:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Новосельцев О. О. Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato. The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. 2024. Pp. 276-281. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43251 | |
dc.description.abstract | Реалізація етапів графічного конвеєра полягає у написанні відповідних шейдерних програм (шейдерів]). Для цього застосовуються шейдерні мови. Окрім відомих шейдерних мов GLSL, HLSL використовуються спеціальні мови рендерерів. Наприклад, рендерер RenderMan передбачає використання RenderMan Shading Language (RSL). Іншим рендерером, що дозволяє використовувати специфічну для нього шейдерну мову, є Gelato. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | International Science Group | en |
dc.relation.ispartof | The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. : 276-281. | en |
dc.subject | Gelato | en |
dc.subject | шейдери | en |
dc.subject | RenderMan | en |
dc.subject | RSL | en |
dc.subject | Nvidia | en |
dc.title | Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato | uk |
dc.type | Thesis | |