Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРодінова, Н. Л.uk
dc.contributor.authorЛогай, В. А.uk
dc.contributor.authorКовальчук, М. Б.uk
dc.contributor.authoruk
dc.contributor.authoruk
dc.contributor.authoruk
dc.date.accessioned2024-11-09T08:30:46Z
dc.date.available2024-11-09T08:30:46Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationРодінова Н. Л., Логай В. А., Ковальчук М. Б. Імплементація штучного інтелекту в оцінювання якості української освіти: вплив на академічну доброчесність. Академічні візії. Електрон. текст. дані. 2024. Вип. 29. URI: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/978.uk
dc.identifier.issn2786-586Xuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43475
dc.description.abstractIn recent years, the impact of innovative technologies on various fields of human activity has increased significantly. The digitalization process has led to significant changes in the field of education as well. Educational institutions that use the possibilities of digital transformation significantly increase their competitiveness and the quality of educational services, making them more accessible and focused on the professional development of students. However, the active implementation of various technologies in educational and scientific activities has determined the relevance of the issue of compliance with academic integrity. The purpose of the article was to analyze the features of the implementation of artificial intelligence technologies in the field of education, namely in the process of assessing its quality, and to determine their impact on academic integrity. The use of artificial intelligence in the educational environment contributes to the effective selection of information, pre-processing of data, their generalization and systematization, simplifies routine work and calculations. Therefore, the question arises how to successfully implement innovative technologies, in particular, artificial intelligence, in modern education and science, while ensuring compliance with academic integrity. The article described the concept of academic integrity, defined the main types of its violation and principles. It was determined that with the active spread of such a digital product as ChatGPT in the Ukrainian educational space, new opportunities arose for the manipulation of academic integrity and other principles of the organization of the educational process. Strategies are provided to address issues related to academic dishonesty through the use of the GPT chatbot. The widespread use of artificial intelligence is gradually changing the educational environment. However, artificial intelligence technologies can be used as an auxiliary tool of the teacher during the educational process or to create a personalized learning environment. An effective way to prevent misuse of artificial intelligence systems is active interaction in the classroom environment between the teacher and students, using gadgets and modern technologies as additional tools for gathering and checking information, rather than for generating answers. The implementation of artificial intelligence systems in the process of evaluating the quality of Ukrainian education is a relevant and promising direction that can significantly improve the quality of education and develop the skills of employees. However, due attention must be paid to ethical and legal aspects to ensure the quality and equality of education.en_US
dc.description.abstractЗа останні роки вплив інноваційних технологій на різні галузі діяльності людини значно збільшився. Процес цифровізації призвів до значних змін і у сфері освіти. Заклади освіти, що використовують можливості цифрової трансформації, відчутно підвищують свою конкурентоспроможність та якість освітніх послуг, зробивши їх більш доступними та орієнтованими на професійний розвиток здобувачів. Проте активне впровадження різних технологій в освітньо-наукову діяльність зумовило актуальність питання дотримання академічної доброчесності. Метою статті було проаналізувати особливості імплементації технологій штучного інтелекту в галузь освіти, а саме в процес оцінювання її якості, та визначити їхній вплив на академічну доброчесність. Використання штучного інтелекту в освітньому середовищі сприяє ефективному здійсненню підбору інформації, попередній обробці даних, їх узагальненню та систематизації, спрощує рутинну роботу та розрахунки. Тому виникає питання, як успішно здійснити імплементацію інноваційних технологій, зокрема штучного інтелекту, в сучасну освіту та науку, забезпечуючи при цьому дотримання академічної доброчесності. У статті дано характеристику поняття академічної доброчесності, визначено основні види її порушення та принципи. Визначено, що з активним поширенням в українському освітньому просторі такого цифрового продукту, як ChatGPТ, виникли нові можливості для маніпуляції академічною доброчесністю та іншими принципами організації навчального процесу. Наведено стратегії для вирішення проблем, пов`язаних із недотриманням академічної доброчесності через використання чат-боту GPT. Широке використання штучного інтелекту поступово змінює освітнє середовище. Проте технології штучного інтелекту можуть використовуватись як допоміжний інструмент викладача підчас освітнього процесу або для створення персоналізованого навчального середовища. Ефективним способом запобігання неправомірному використанню систем штучного інтелекту є активна . Взаємодія в освітньому середовищі між викладачем і здобувачами освіти, з використанням ґаджетів і сучасних технологій як додаткових інструментів для збору та перевірки інформації, а не для генерування відповідей. Впровадження систем штучного інтелекту в процес оцінювання якості української освіти є актуальним і перспективним напрямом, що може суттєво підвищити якість освіти та розвинути навички працівників. Проте необхідно приділяти належну увагу етичним і правовим аспектам для забезпечення якості та рівності освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвівський Університет Бізнесу та Праваuk
dc.relation.ispartofАкадемічні візії. Вип. 29.uk
dc.subjectдотримання академічної доброчесностіuk
dc.subjectетичні аспектиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectтехнології штучного інтелектуuk
dc.subjectobservance of academic integrityuk
dc.subjectethical aspectsuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectartificial intelligence technologiesuk
dc.titleІмплементація штучного інтелекту в оцінювання якості української освіти: вплив на академічну доброчесністьuk
dc.title.alternativeImplementation of artificial intelligence in assessing the quality of Ukrainian education: impact on academic integrityen_US
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc378.1:004.8uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.10870165uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2259-5573uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0007-9977-5162uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1895-1715uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію