Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛіман, В. В.uk
dc.contributor.authorШевчук, О. Ф.uk
dc.contributor.authorКоляденко, С. В.uk
dc.date.accessioned2024-11-11T09:15:11Z
dc.date.available2024-11-11T09:15:11Z
dc.date.issued2023uk
dc.identifier.citationЛіман В. В., Шевчук О. Ф., Коляденко С. В. Інтернет-магазин як етап розвитку продаж закладу традиційної форми торгівлі. Наука і техніка сьогодні. Серія. «Економіка». 2023. № 1 (15). С. 62-71.uk
dc.identifier.issn2786-6025uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43514
dc.description.abstractThe wide implementation of Internet communications determines the attractiveness of this resource as a marketing tool. The use of the Internet by trading institutions creates new opportunities for the success of market activity, allowing to enter new markets at low costs. One of the promising ways to increase competitiveness and expand trade for commercial enterprises with traditional forms of trade is the use of Internet representation, which can be used both for advertising the enterprise and for additional sales. This work is devoted to the study and generalization of the possibilities of using such an Internet representation. Means of Internet communications provide commercial enterprises with traditional forms of trade ample opportunities to communicate commercial offers both to a local audience and to a wide one, which includes Internet users from other cities. The focus of commercial offers on a local or broad target audience depends on: - the type of Internet representation of a trade organization, which can vary widely, from an Internet storefront or a card in Google My Business to a fully functional Internet store or platform on the marketplace; - types of Internet advertising used for advertising both the trade organization and its Internet representative office; - nature of price policy; - costs for creating and maintaining a web representation; - a highly competitive niche of goods, or goods of general use. These and a number of other indicators are largely determined by the territory in which trade offers can be competitive, taking into account the time and cost of delivery of purchased goods. In the case of a local target audience, the specified Internet representation can be implemented in the form of an Internet storefront with the current price displayed on it, or a card in the Google My Business service. In another case, when product offers can be competitive for a wide target audience, in particular - within the country, it is advisable to use a marketplace or a fully functional online store with a wide selection of payment and delivery methods to organize effective trade. Popular types of Internet advertising, such as search engine optimization, contextual advertising, and others, can be used in relation to the Internet store site.en_US
dc.description.abstractШироке впровадження Інтернет-комунікацій зумовлює привабливість цього ресурсу в якості інструменту маркетингу. Використання Інтернету торговельними установами створює нові можливості для успішності ринкової діяльності, дозволяючи виходити на нові ринки збуту товарів при незначних витратах. Одним із перспективних шляхів підвищення конкурентоспроможності та розширення торгівлі для торговельних підприємств з традиційними формами ведення торгівлі є використання Інтернет-представництва, яке може бути слугувати як для реклами самого підприємства, так і для додаткових продаж. Дослідженню та узагальненню можливостей використання такого Інтернет-представництва присвячена дана робота. Засоби Інтернет-комунікацій надають торговельним підприємствам із традиційними формами торгівлі широкі можливості для донесення торговельних пропозицій як до локальної аудиторії, так і до широкої, що включає в себе користувачів Інтернет з інших міст та територій. Від спрямованості торговельних пропозицій на локальну чи широку цільову аудиторію залежать : - вид Інтернет-представництва торговельної організації, який може змінюватись в широких межах, від Інтернет-вітрини чи картки в Google Мій бізнес і до повнофункціонального Інтернет-магазину чи майданчика на маркетплейсі; - види Інтернет-реклами, котрі використовуються для реклами як торговельної організації так і її Інтернет-представництва; - характер цінової політики; - витрати на створення та обслуговування веб-представництва; - вузькоконкурентна ніша товарів, чи товари широкого вжитку. Ці та ряд інших показників значною мірою визначаються територією, на якій торговельні пропозиції можуть бути конкурентними, з урахуванням часу та вартості доставки куплених товарів. У випадку локальної цільової аудиторії вказане Інтернетпредставництво може бути реалізовано у вигляді Інтернет-вітрини із розташованим на ній актуальним прайсом, або ж – карткою в сервісі Google Мій бізнес. В іншому випадку, коли товарні пропозиції можуть бути конкурентними для широкої цільової аудиторії, зокрема – в межах країни, для організації ефективної торгівлі доцільно використати маркетплейс чи повнофункціональний Інтернет-магазин, із широким вибором засобів оплати та доставки. Стосовно сайту Інтернет-магазину можуть бути використані такі популярні види Інтернет-реклами, як пошукова оптимізація, контекстна реклама та інші.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.relation.ispartofНаука і техніка сьогодні. 2023. № 1 (15). С. 62-71.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономікаuk
dc.subjectІнтернет-магазинuk
dc.subjectлокальні продажіuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectдинамічне ціноутворенняuk
dc.subjectунікальні торговельні пропозиціїuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectлокальна контекстна рекламаuk
dc.subjectпошукова оптимізаціяuk
dc.subjectІнтернетвітринаuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectInternet storeuk
dc.subjectlocal salesuk
dc.subjectpricing policyuk
dc.subjectdynamic pricinguk
dc.subjectunique commercial offersuk
dc.subjectcontextual advertisinguk
dc.subjectlocal contextual advertisinguk
dc.subjectsearch optimizationuk
dc.subjectInternet storefrontuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.titleІнтернет-магазин як етап розвитку продаж закладу традиційної форми торгівліuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc658-339uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-1(15)-62-71uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію