Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСкладанюк, О. О.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2024-12-17T15:00:53Z
dc.date.available2024-12-17T15:00:53Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationСкладанюк О. О., Майданюк В. П. Цифрові технології і гейміфікація у сучасних навчальних процесах і освіті. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління», Вінниця, 20-21 листопада 2024 р. Суми/Вінниця : НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. С. 185-186.uk
dc.identifier.isbn978-617-7422-24-1uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43726
dc.description.abstractРозглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління», Вінниця, 20-21 листопада 2024 р. : 185-186.uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleЦифрові технології і гейміфікація у сучасних навчальних процесах і освітіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2386-6603uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію