dc.contributor.author | Шеншин, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T15:26:20Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T15:26:20Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Шеншин О. О., Романюк О. Н. Фізично обґрунтована анімація в комп`ютерній графіці. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління», 20-21 листопада 2024 р. Суми/Вінниця : НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. С. 215-217. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7422-24-1 | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43732 | |
dc.description.abstract | Анімація в компʼютерній графіці - це вид анімації, що створюється за допомогою
тривимірної комп`ютерної графіки (CGI), де об`єкти моделюються в просторі, додаючи об`єм,
перспективу та освітлення. 3D-анімація використовується для того, щоб оживити цифрові об`єкти,
завдяки чому вони можуть рухатися, змінювати форму і взаємодіяти один з одним, створюючи
реалістичний візуальний ефект. Отримані зображення зберігаються як кадри для створення
послідовності (анімації) або відображаються в реальному часі, наприклад, у відеоіграх. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk |
dc.relation.ispartof | Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління», Вінниця, 20-21 листопада 2024 р. : 215-217. | uk |
dc.subject | фізично обґрунтована анімація | uk |
dc.subject | комп`ютерна графіка | uk |
dc.subject | рендеринг | uk |
dc.title | Фізично обґрунтована анімація в комп`ютерній графіці | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |