Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФоростяний, А. Б.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЦіхановська, О. М.uk
dc.date.accessioned2024-12-19T13:36:55Z
dc.date.available2024-12-19T13:36:55Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationФоростяний А. Б., Романюк О. Н., Ціхановська О. М. Гейміфікація в маркетингу. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 168-170.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43799
dc.description.abstractПроаналізовано застосування гейміфікації в маркетингу як ефективного інструменту для підвищення залученості користувачів, їх мотивації та лояльності до бренду. Показано, як ігрові елементи, такі як нагороди, таблиці лідерів та квести, стимулюють частішу взаємодію з продуктом та виконання певних дій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 168-170.uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleГейміфікація в маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію