dc.contributor.author | Форостяний, А. Б. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Ціхановська, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T13:36:55Z | |
dc.date.available | 2024-12-19T13:36:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Форостяний А. Б., Романюк О. Н., Ціхановська О. М. Гейміфікація в маркетингу. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 168-170. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43799 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано застосування гейміфікації в маркетингу як ефективного інструменту
для підвищення залученості користувачів, їх мотивації та лояльності до бренду. Показано,
як ігрові елементи, такі як нагороди, таблиці лідерів та квести, стимулюють частішу
взаємодію з продуктом та виконання певних дій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 168-170. | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | маркетинг | uk |
dc.title | Гейміфікація в маркетингу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |