Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСулим, М. Ю.uk
dc.contributor.authorКатєльніков, Д. І.uk
dc.date.accessioned2024-12-19T13:45:11Z
dc.date.available2024-12-19T13:45:11Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationСулим М. Ю., Катєльніков Д. І. Теорія ймовірностей у комп`ютерних іграх. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 100-102.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43803
dc.description.abstractУ роботі досліджено роль теорії ймовірності в комп`ютерних іграх, яка використовується для моделювання випадкових подій, побудови бойових систем, генерації ігрових рівнів та формування економічних механізмів. Розглянуто значення генераторів випадкових чисел (RNG) у створенні ігрових ситуацій та їх вплив на динаміку гри. Проаналізовано, як розуміння ймовірності дозволяє гравцям приймати ефективніші стратегічні рішення, а також те, як розробники застосовують ці знання для належного балансування ігрового процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 100-102.uk
dc.subjectтеорія ймовірностіuk
dc.subjectкомп`ютерні ігриuk
dc.subjectвипадковість подійuk
dc.subjectгенератор випадкових чиселuk
dc.subjectбалансування ігрового процесуuk
dc.titleТеорія ймовірностей у комп`ютерних іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.946:794:519.21uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4150-9650uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію