dc.contributor.author | Сулим, М. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Катєльніков, Д. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T13:45:11Z | |
dc.date.available | 2024-12-19T13:45:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Сулим М. Ю., Катєльніков Д. І. Теорія ймовірностей у комп`ютерних іграх. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса, 2024. С. 100-102. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43803 | |
dc.description.abstract | У роботі досліджено роль теорії ймовірності в комп`ютерних іграх, яка використовується для моделювання випадкових подій, побудови бойових систем, генерації ігрових рівнів та формування економічних механізмів. Розглянуто значення генераторів випадкових чисел (RNG) у створенні ігрових ситуацій та їх вплив на динаміку гри. Проаналізовано, як розуміння ймовірності дозволяє гравцям приймати ефективніші стратегічні рішення, а також те, як розробники застосовують ці знання для належного балансування ігрового процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 100-102. | uk |
dc.subject | теорія ймовірності | uk |
dc.subject | комп`ютерні ігри | uk |
dc.subject | випадковість подій | uk |
dc.subject | генератор випадкових чисел | uk |
dc.subject | балансування ігрового процесу | uk |
dc.title | Теорія ймовірностей у комп`ютерних іграх | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.946:794:519.21 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-4150-9650 | uk |