Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorKlochko, O.en
dc.contributor.authorGurevych, R.en
dc.contributor.authorFedorets, V.en
dc.contributor.authorKlochko, V.en
dc.contributor.authorKonoshevskyi, O.en
dc.contributor.authorKovtoniuk, M.en
dc.contributor.authorКлочко, О. В.uk
dc.contributor.authorГуревич, Р. С.uk
dc.contributor.authorФедорець, В.uk
dc.contributor.authorКлочко, В. І.uk
dc.contributor.authorКоношевський, О.uk
dc.contributor.authorКовтонюк, М.uk
dc.date.accessioned2024-12-24T10:18:43Z
dc.date.available2024-12-24T10:18:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKlochko O., Gurevych R., Fedorets V., Klochko V., Konoshevskyi O., Kovtoniuk M. System-Forming Aspects of the Computer Science and Mathematics Teachers` Readiness to Develop and Use Computer Didactic Games in Educational Process // Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology. 2021. Vol. 1. Pp. 488-514.en
dc.identifier.isbn978-989-758-662-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43815
dc.description.abstractThe research, based on the actualization of the innovative paradigm, the ideas of child-centrism, and the analysis of system-formal aspects, presents the conceptualization of readiness of computer science and mathematics teachers to develop and use CDGs in the educational process.en
dc.description.abstractУ дослідженні на основі актуалізації інноваційної парадигми, ідей дитиноцентризму та аналізу системно-формальних аспектів подано концептуалізацію готовності вчителів інформатики та математики до розробки та використання КРГ у навчальному процесі.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherSciTePressen
dc.relation.ispartofProceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology. Vol. 1 : 488-514.en
dc.subjectReadinessen
dc.subjectVisual-Spatial Aspectsen
dc.subjectComputer Science Teacheren
dc.subjectMathematics Teacheren
dc.subjectComputer Didactic Gamesen
dc.subjectEducational Processen
dc.subjectProfessional Activityen
dc.subjectLife-Long Learningen
dc.titleSystem-Forming Aspects of the Computer Science and Mathematics Teachers` Readiness to Develop and Use Computer Didactic Games in Educational Processen
dc.typeArticle
dc.identifier.doi10.5220/0012065600003431
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6505-9455
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1304-3870
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9936-3458
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9415-4451
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8408-1829
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7444-1234


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію