Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorПрозор, О. П.uk
dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.date.accessioned2024-12-24T10:42:05Z
dc.date.available2024-12-24T10:42:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКлєопа І. А., Прозор О. П., Петрук В. А. Впровадження викладання вищої математики у дистанційному навчанні: практичний досвід та виклики // Наукові записки Малої академії наук України. 2024. № 3 (31). С. 34–42. DOI: https://doi.org/10.51707/2618-0529-2024-31-04.uk
dc.identifier.issn2786-4510
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43816
dc.description.abstractДистанційне навчання стало невід`ємною частиною освітнього процесу в сучасному світі, зокрема й в Україні. Однак упровадження викладання вищої математики у дистанційному форматі навчання виявляється викликом через її абстрактність та потребу у взаємодії студентів з викладачами. Актуальність цієї статті обумовлена необхідністю забезпечення високого рівня викладання вищої математики в умовах дистанційного навчання. Викладачеві потрібно проявляти не лише компетентність і професіоналізм, а й творчий підхід до викладання та вміння вводити інформаційні технології в освітній процес. У статті досліджено практичний досвід та виклики, що постають під час упровадження вищої математики у дистанційному навчанні. Шляхом аналізу реальних прикладів викладання вищої математики у віддаленому форматі розглядаються різні підходи та стратегії, застосовані викладачами для забезпечення якісного навчання. Особлива увага приділяється проблемам, яких зазнають викладачі та студенти, таким як втрата особистого контакту, технічні труднощі та соціально-психологічні аспекти. У цьому дослідженні висвітлено методи, технології та стратегії, що дають змогу ефективно здійснювати процес навчання та викладати вищу математику для студентів у віддаленому форматі. За результатами дослідження зроблено висновок про успішність підходів до організації дистанційного навчання вищої математики, а також виявлено фактори, які можуть впливати на ефективність такого процесу. Ця робота сприяє розумінню та покращенню практики дистанційного викладання вищої математики з урахуванням різних потреб і можливостей студентів і викладачів. У статті також висвітлено методи впровадження технологій і стратегій адаптації, які допомагають подолати зазначені виклики. Висновки, зроблені за результатами проведеного дослідження, сприятимуть покращенню процесу викладання вищої математики у дистанційному форматі та розвитку ефективних освітніх підходів у сучасному навчальному середовищі.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМала академія наукuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Малої академії наук. № 3 : 34–42.uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectдистанційні освітні технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleВпровадження викладання вищої математики у дистанційному навчанні: практичний досвід та викликиuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.51707/2618-0529-2024-31-04


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію