Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 412
-
Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами
(ВНТУ, 2024)A new segmentation of the beer assortment group is proposed for accented advertising with rational motives. The novelty of the segmentation is applying such previously unused quantitative attributes as percentage of alcohol ... -
Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0
(ВНТУ, 2023)Retail 4.0 is the newest approach to Industry 4.0-based retail organization. Industry 4.0 involves the industry transformation to the most robotic production, which is controlled by intelligent systems based on cyber-physical ... -
Стан та перспективи розвитку реалізації дуальної форми здобуття освіти у Вінницькому національному технічному університеті в період 2021-2023 рр.
(Державна установа «Науково-методичнний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2023) -
Цифровий маркетинг ІТ-продукту
(ВНТУ, 2023)The issue of digital marketing of an IT product on the domestic market is considered. Using data from Gartner, the development of technologies during 2023-2033 is predicted -
Управління інвестиційними проектами в умовах воєнного стану
(ВНТУ, 2023)The issue of managing investment projects in Ukraine during the period of martial law is studied. The methods of determining the effectiveness of projects at the initial stages of decision-making regarding the feasibility ... -
Проведення аналогій у процесі формування математичних понять у студентів технічних спеціальностей
(ВНТУ, 2022)The article demonstrates the idea of applying the method of analogies in the process of forming mathematical concepts among students of technical specialties. Different approaches to the interpretation of the process of ... -
Вектори впровадження циркулярної економіки в Україні
(ВНТУ, 2023)The purpose of the article is to generalize the theoretical aspects of the circular economy through the definition of its dominant basis as the integration of sustainable development and business development ... -
Трансформаційна модель циркулярної економіки. Погляд на соціальну дилему екологічної покупки
(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2023)The article reveals the meaning of the term \"circular business model\" as a model that expands, intensifies and dematerializes material and energy cycles in order to reduce resource consumption at the beginning of production, ... -
Emerging paradigms: the fusion of ai and ecosystems in business
(OKTAN PRINT, 2023)Under rapid technological advancement, the influence of artificial intelligence (AI) on companies` business models has emerged as a transformative force reshaping the fundamental fabric of organizations and promoting new ... -
Оцінка ефективності проектного менеджменту
(ВНТУ, 2023)The article is dedicated to exploring the issues of assessing the effectiveness of project management. The research aims to improve the effectiveness of project management and achieve successful project completion within ... -
Основні концепції стандартизації управління проектами
(ВНТУ, 2023)In the domestic practice of project management, intensive development is underway standards of a new generation, which is aimed at creating a domestic system project management, ensuring the release of high-quality products. ... -
Цифрові бізнес-екосистеми: управлінський аспект
(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022)Сьогодні принципи організації бізнесу зазнають радикальних змін. Традиційна модель компанії, інтегрованої в ієрархічний ланцюг постачання, замінюється на бізнес-екосистеми — динамічні спільноти незалежних партнерів, які у ... -
Зовнішньоекономічна діяльність експорторієнтованих компаній в умовах воєнного стану: кейс Kernel Holding S.A.
(ВНТУ, 2023)We analyzed the peculiarities of Kernel Holding s.a.'s work in the context of martial law in Ukraine and identified key challenges faced by agricultural product exporters and processors. Additionally, we identified potential ... -
Структура капіталу сучасного підприємства та її особливості
(ВНТУ, 2023)The article examines the capital structure of modern Ukrainian enterprises. The main components of capital, their purpose and features in modern enterprises are considered. It is determined what measures must be carried ... -
Участь FATF в міжнародно-правовому регулюванні протидії фінансуванню тероризму: оцінка можливостей для України
(Міжнародний гуманітарний університет, 2022)In the conditions of the modern development of the international financial sector, the importance of the anti-money laundering and terrorist financing system is particularly important. This system is regulated using FATF ... -
Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Митна справа» для студентів денної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»
(ВНТУ, 2022)У методичних вказівках визначається мета та завдання курсу «Митна справа», наводяться програмні питання, методичні вказівки щодо кожної теми відповідно до програми, розроблено завдання до індивідуальної роботи студентів. ... -
Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни «Бізнес-планування» для студентів спеціальностей: 051 – «Економіка»», 075 – «Маркетинг» та 076 – «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» всіх форм навчання
(ВНТУ, 2022)Основне завдання методичних вказівок – допомогти студентам закріпити і узагальнити знання, одержані з дисципліни «Бізнес-планування» за час навчання, та набути практичних навичок застосування теоретичних знань до ... -
Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Соціальна економіка» спеціальностей 051 «Економіка» та 075 «Маркетинг»
(ВНТУ, 2019)У методичних вказівках визначається мета і завдання курсу «Соціальна економіка», наводяться програмні питання, методичні вказівки щодо кожної теми відповідно до програми, розроблено завдання до індивідуальної роботи ... -
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингове та бізнес-планування» для студентів спеціальності 075 – «Маркетинг» всіх форм навчання
(ВНТУ, 2021)Основне завдання методичних вказівок – допомогти студентам закріпити і узагальнити знання, одержані при вивченні дисципліни «Маркетингове та бізнеспланування» та набути практичних навичок застосування теоретичних знань ...