Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКолосов, А. В.uk
dc.date.accessioned2025-02-12T23:32:57Z
dc.date.available2025-02-12T23:32:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКолосов А. В. Оптимізація продуктового портфелю фінансової установи (банку) [Електронний ресурс] / А. В. Колосов // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/18779.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44282
dc.description.abstractПроаналізовано складові категорії поняття «банківський маркетинг», поняття «продуктовий портфель». Презентовано маркетинг-мікс у банківському секторі, який включає послугу, ціну, просування, персональні продажі, рекламу, продаж інструментів просування. Окреслено проблеми, з якими стикається банківський маркетинг, обґрунтовані методи подолання цих проблем.uk
dc.description.abstractThe article analyses the components of the category of the concept of «bank marketing» and the concept of «product portfolio». The marketing mix in the banking sector is presented, which includes service, price, promotion, personal sales, advertising, sale of promotion tools. The problems faced by bank marketing are outlined, and methods of overcoming these problems are substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/view/18779
dc.subjectбанкuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбанківський маркетингuk
dc.subjectпродуктовий портфельuk
dc.subjectbanken
dc.subjectmarketingen
dc.subjectbanking marketingen
dc.subjectproduct portfolioen
dc.titleОптимізація продуктового портфелю фінансової установи (банку)uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.1
dc.relation.referencesЗакон України «Про банки і банківську діяльність» вiд 07.12.2000 № 2121-III. URL: http://zakon.rada.gov.ua/ (1 по тексту)uk
dc.relation.referencesДемчук Н.І. Банківські операції : навч. посібн. Дніпро: Пороги, 2017. 460 сuk
dc.relation.referencesМаркетинг у банках: навч.посібник Р.М. Безус, Л.М. Курбацька, І.Г. Кадирус, А.С. Донських, Д.В. Воловик. Дніпро. Журфонд. 2019. 320 с.uk
dc.relation.referencesKotler, F. Fundamentals of marketing: a short course. M. Williams. 2007. P. 77-102en
dc.relation.referencesMcNaughton, Diana. Barltrop, Christopher J. Banking institutions in developing markets. Washington, D.C. : World Bank. 1992. v. 1. p. 166-167.en
dc.relation.referencesТкачук В.О. Маркетинг у банку : навч. посіб. Вид. 2-е, доп. і перероб. Тернопіль. ТАЙП. 2010. 270 сuk
dc.relation.referencesKlaus Dieter Weberpals Bankmarketing und Jugend Kassel, den 1. Juli 2004 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://kobra.bibliothek.uni-kassel.de/bitstream/urn:nbn:de:hebis:34-2780/1/Bankmarketing-Jugend.pdf.en
dc.relation.referencesСидоренко Ірина Система банківського маркетингу в україні: складові та проблеми. URL: http://ir.stu.cn.ua/bitstream/handle/123456789/10221/53_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0 %BD%D0%BA%D0%BE_I%D0%92-_.PDFuk
dc.relation.referencesБрегеда О. Мiсце банкiвських послуг в інтернет – просторі України. Вiсник НБУ. 2010. №6. с. 23-25.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію