Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГончарук, В. О.uk
dc.date.accessioned2025-03-13T13:37:30Z
dc.date.available2025-03-13T13:37:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГончарук В. О. Мова реклами [Електронний ресурс] / В. О. Гончарук // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/7906.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44762
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості сучасної реклами. Визначено види та функції реклами, а також перелік мовних норм, які порушують у рекламі.uk
dc.description.abstractIn this article features of modern advertisement were observed. Kinds and functions of advertisement as well as list of language standarts that are broken up in advert.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/7906
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмова рекламиuk
dc.subjectросіянізмuk
dc.subjectпомилкаuk
dc.subjectаdvertisementuk
dc.subjectlanguage of advertisementuk
dc.subjectRussianismСьогодні реклама – рушій економіки Реклама супроводжує людинуuk
dc.titleМова рекламиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.162.2


Файли в цьому документі

No Thumbnail [100%x80]

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію