Кафедра мовознавства: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-240 із 645
-
Літературна урбаністика С. Черкасенка-лірика (міфопоетичний аспект)
(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2017)Стаття присвячена розгляду міфопоетичного аспекту урбаністичної поезії С. Черкасенка. Акцентуються особливості втілення міфологеми міста, звертаючись передовсім до образного рівня творів. З’ясовується специфіка авторської ... -
Поетичний бестіарій C. Черкасенка: символіка спрута
(Класичний приватний університет, 2017-08-25)У роботі досліджено бестіарій С. Черкасенка, який має унікальний характер та профетичне значення. Доведено, що поетичний бестіарій охоплює не тільки міфознаки (сфінкс, пегас), а й вагомі символи (спрут). -
Образ саду в міфопросторі поезії М. Стрельбицького
(Sp. zo. o "Nauka i studia", 2017)У статті розглянуто міфологему саду як невід’ємний аспект міфопростору поезії М. Стрельбицького, художнє втілення еволюції духовно-етичних ідеалів поета. Досліджено, що міфопоетичний образ саду дозволив поетові не тільки ... -
Міфологічні аспекти драми "Казка старого млина" С. Черкасенка
(Наукова філологічна організація "Логос", 2017-09-08)У статті приділяється увага своєрідності вияву міфологічної моделі світу в драмі. Результати здійсненого аналізу дозволяють зробити висновок про те, що міфологічна модель світу в драмі «Казка старого млина» побудована на ... -
Ава-терапія як один з корекційних методів для роботи з дітьми з аутизмом
(2017-10)The article describes Applied Behavior Analysis (ABA) as the main scientific study of children’s behavior who has problems with mental disorders. The application of the principles of learning and motivation from Behavior ... -
Тексти для читання (початковий етап навчання). Частина 1
(ВНТУ, 2016)Начальний посібник містить авторські тексти та діалоги, що включають найбільш вживанішу навчальну, побутову, суспільно-політичну та загальнонаукову лексику. Кожен текст супроводжується рядом завдань, спрямованим на ... -
Фахові терміни на уроках української мови як іноземної
(Херсонський державний університет, 2017)У статті проаналізовано процес вивчення іноземними студентами технічних термінів на уроках української мови як іноземної. Досліджено традиційні й інноваційні технології вивчення термінів студентами комп’ютерних спеціальностей. ... -
Труднощі навчання аудіювання при вивченні української мови як іноземної
(Київська наукова організація педагогіки та психології, 2017-10-07) -
Проблема взаємозв'язку дієслівних категорій валентності та перехідності / неперехідності в сучасній українській граматиці
(ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2017-07-21)У статті проаналізовано та систематизовано наукові погляди українських лінгвістів щодо співвідношення дієслівних категорій валентності та перехідності / неперехідності. -
Парадигматичні відношення в термінологічних іменниках-юкстапозитах
(Lubelski park naukowo technologiczny, 2017-04-28) -
Реактивована лексика "Російсько-українського словника" за ред. А. Ю. Кримського та С. О. Єфремова
(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2016)У статті розглянуто процес реактивації лексики, що сприяє оновленню словникового складу літературної мови. Здійснено порівняльний аналіз фрагмента українського реєстру «Російсько-українського словника» за редакцією А.Ю. ... -
Методичні вказівки до СРС з російської мови для студентів-іноземців 4-го курсу всіх спеціальностей
(ВНТУ, 2017)Методичні вказівки для СРС з російської мови для студентів-іноземців 4 курсу призначені для виконання домашніх завдань студентами-іноземцями всіх спеціальностей задля активного закріплення мовного матеріалу, вивченого під ... -
Експресивний компонент конотативних значень дієслів
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2017-05-25)У статті досліджено експресивний компонент конотативних значень дієслів. Визначено, що експресивність поділяється на кількісну і якісну, інгерентну та адгерентну. Встановлено, що експресивнішими є оказіональні конотативні ... -
Вивчення іноземними студентами анотування на заняттях української мови як іноземної
(Sandomierz, Poland, 2017) -
Реактивація елімінованої лексики (на матеріалі «Російсько-українського словника» за редакцією А.Ю. Кримського та С.О. Єфремова)
(Lubelski park naukowo technologiczny, 2017-04-28)У статті проаналізовано лінгвістичну проблему повернення до мовної практики шару лексем, уживаних раніше, але витіснених із певних соціальних чи ідеологічних причин, на матеріалі «Російсько-українського словника» за редакцією ... -
Про стан та перспективи дослідження українських прізвищ
(Міжнародний гуманітарний університет, 2016)У статті проаналізовано основні напрямки дослідження українських прізвищ, погляди вчених-ономастів на історію формування та сучасний стан антропонімії. Окреслено здобутки вчених в дослідженні давніх і сучасних українських ... -
Актуальні аспекти дослідження українського прізвищевого антропонімікону
(Класичний приватний університет, 2017) -
Формування міжкультурної комунікації як необхідної складової мовної підготовки студентів-іноземців
(Херсонський державний університет, 2016)У статті здійснено теоретичне та практичне переосмислення поняття “міжкультурна комунікація” в процесі викладання української як іноземної. Проаналізовано взаємозв’язок мови і культури у педагогічній діяльності ... -
Розвиток інклюзивної освіти в Україні (досвід Вінниччини)
(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-05)У статті проведено аналіз важливих завдань, необхідних для реалізації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні. Встановлено найважливіші чинники, що перешкоджають упровадженню ...