Кафедра мовознавства: Недавні надходження
Відображеня елементи 481-500 із 645
-
Розвиток української мови як проблема функціональної стилістики
(Державний університет "Львівська політехніка", 1992) -
Основа міжнародного термінологічного фонду
(Державний університет "Львівська політехніка", 1994) -
Методика встановлення джерел «Російсько-українського словника» за редакцією А. Ю. Кримського та С. О. Єфремова
(Полтавський національний педагогічний університет, 2015)У статті обґрунтовано важливість системного вивчення джерельної бази «Російсько-українського словника» за редакцією А. Ю. Кримського та С. О. Єфремова на макро- й мікроструктурному рівнях; випрацювано методику встановлення ... -
Матеріали польових записів як одне з джерел «Російсько-українського словника» за редакцією А. Ю. Кримського та С. О. Єфремова
(2015)Актуальність нашого дослідження зумовлена необхідністю встановлення відповідності джерельної бази словника його дескриптивній нормативності через залучення до української частини реєстру лексики, яка функціонувала на ... -
Специфіка функціонування одоративної лексики у поетичній творчості Івана Драча
(НаціональнИЙ університет «Острозька академія», 2015)Одоративні лексичні засоби у ліриці Івана Драча мають особливе стилістичне навантаження, завдання яких – словесно-художнє зображення дійсності, яке завдяки майстерності поета має надзвичайний емоційний вплив на читача і є ... -
Граматика української мови (у схемах та таблицях) для іноземних студентів. Фонетика, лексика, морфологія
(ВНТУ, 2015)Матеріал посібника містить таблиці з граматичним матеріалом, що спрямовані на продуктивне засвоєння та максимальну активізацію комунікативних моделей та їх лексичне наповнення з метою якнайшвидшої мовленнєвої адаптації ... -
Застосування кількісних методів при вивченні композитів
(Одеський національний університет імені І. Мечникова, 2001)У статті проаналізовано способи, які доцільно застосовувати у сучасній лінгвістиці у вивченні побудови складних слів, зокрема використання кількісного підходу паралельно зі структурним. -
Лінгво-інформаційний підхід як базисна форма дослідження словотвору
(Харківский національный педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2001)У статті розглянуто особливості застосування лінгво-інформаційного підходу при дослідженні словотвору -
Трансформация семантико-стилистических возможностей термина в языке современной русской и украинской поэзии
(Харковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 1997)В статье анализируется употребление терминов в поэтической речи, особенности их использования в поэзии с учётом стилистической конотации. -
Лінгвістичне визначення композитів
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999)У статті здійснено спробу визначення композитів як лінгвістичного поняття -
Статус іменників-юкстапозитів
(Ізмаїльський дежавний педагогічний інститут, 1999)У статті визначено статус іменників-юкстапозитів в українській мові -
Студії композитів у російському мовознавстві
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2003)Стаття присвячена трактуванню композитів у російському мовознавстві упродовж останніх десятиліть. Проаналізовано погляди російських мовознавців на проблему складання як одного із способів словотвору. Визначено перспективи ... -
Принципы гармонического построения сложных слов в концепции "золотой" пропорции
(Харковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 2003)У статті на нових концептуальних засадах розглянуто складні одиниці в сучасній російській мові. Запропоновано оригінальну методологію дослідження їхньої структурної та фонетичної побудови в концепції "золотої" пропорції, ... -
Мова як генетичний код нації
(Одеський державний університет, 2003)У статті розглянуто проблему співвідносності мови й національної свідомості -
Міжмовна кореляція семантичних єдностей трьохелементної будови в художньому мовленні
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)Проаналізовано семантичні єдності трьохелементної будови в художніх текстах української та англійської мов, їхнє кількісне співвідношення та репрезентовано участь таких конструкцій у моделюванні структури речення. -
Наочність та рольові ігри як одні з основних прийомів викладання української мови як іноземної (на базі Вінницького національного технічного університету)
(Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2014)У статті розглянуто одні з основних прийомів викладання української мови як іноземної, а саме: наочність та рольові ігри, які можна використовувати у навчальному процесі з метою формування мовленнєвих навичок в іноземних ... -
Особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ
(Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2013)У статті розглянуто особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ; проаналізовано основні форми та методи виховної роботи. -
Полікультурне виховання іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах України
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2011)У статті охарактеризовано педагогічні умови полікультурного виховання іноземних студентів, зокрема формування у них навичок міжнаціонального спілкування та толерантності, залучення до активної участі в культурному житті ... -
Полікультурне виховання як об’єкт наукових досліджень
(Воронежский государственный педагогический университет, 2013)Стаття присвячена з’ясуванню сутності полікультурного виховання з точки зору філософії, етнографії, культурології, історії, соціології, психології, педагогіки. З’ясовано, що міжкультурна взаємодія є предметом постійної ... -
Вивчення української мови та країнознавства як один з напрямків формування полікультурної вихованості іноземних студентів (досвід Вінницького національного технічного університету)
(2012)У статті розкрито особливості формування полікультурної вихованості іноземних студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін «Українська мова як іноземна» та «Країнознавство».