Кафедра мовознавства: Недавні надходження
Відображеня елементи 601-620 із 645
-
Позааудиторна навчально-виховна робота
(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014)Групові форми виховання є найбільш доступними, так як не вимагають особливих умов для їх організації і проведення, а також досить ефективними за умови кваліфікованого педагогічного керівництва. Основні вимоги до групових ... -
Моральні орієнтири у вихованні сучасної молоді
(Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007)У статті йдеться про пріоритетні напрями морального виховання молоді, про формування моральних якостей особистості. -
Мовленнєва підготовка студентів ВТНЗ як окремий компонент підготовки фахівця
(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2015)Стаття присвячена проблемі професійної підготовки студентів ВТНЗ на заняттях з української мови. Автор розглядає питання опанування наукової та фахової термінології, необхідність знання, розуміння і використовування ... -
Досягнення педагогічних цілей засобами СРС
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2014)В статье рассматриваются цели и задачи самостоятельной работы студентов, наиболее эффективные формы и методы организации СРС, приемы контроля и роль преподавателя. -
Виховний потенціал социально-гуманітарних дисциплін у становленні національно-свідомої особистості майбутнього інженера
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015)У статті увага приділяється впливу соціально-гуманітарних дисциплін на формування майбутнього інженера, а саме: виявленню виховних можливостей навчальних дисциплін в плані національно-патріотичного виховання студентів; ... -
Патріотичне виховання студентів вищих технічних навчальних закладів
(ВНТУ, 2008)У монографії теоретично обґрунтовано методику реалізації змісту патріотичного виховання студентів у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу, яка є цілісним, послідовним процесом, що поєднує використання ... -
Коммуникативная направленность обучения языку иностранных студентов-нефилологов
(Воронежский государственный педагогический университет, 2009)Студенты-иностранцы, обучающиеся в высших учебных заведениях за рубежом, должны овладеть языком для общения в разных сферах деятельности (учебно-профессиональной, общественно-политической, социально-культурной, обиходно-бытовой). ... -
Українська мова для студентів-іноземців економічних спеціальностей
(ВНТУ, 2014)У посібнику навчальний матеріал розташований за темами, у кожній з яких містяться фахові тексти та завдання, передтекстові та післятекстові, які спрямовані на засвоєння фахової лексики та лексико-граматичних конструкцій в ... -
Методичні рекомендації до дисципліни „Українська мова за професійним спілкуванням”
(ВНТУ, 2008)Мета рекомендацій розширення знань студентів про нормативність української літературної мови, удосконалення мовленнєвих умінь та навичок, підвищення рівня грамотності, що необхідно для підвищення рівня мовленнєвої культури ... -
Методичні вказівки “Тести з української літератури для слухачів ЗФМШ"
(ВНТУ, 2013)Методичні рекомендації укладено згідно з чинними програмами з української літератури, затвердженими Міністерством освіти і науки України для середніх загальноосвітніх навчальних закладів, і програми ЗНО. Збірник містить ... -
Методичні вказівки «Матеріали з української мови для підготовки до незалежного зовнішнього оцінювання слухачів ЗФМШ. Тести»
(ВНТУ, 2013)У методичних вказівках викладено основні теоретичні питання фонетики, графіки, орфоепії, орфографії, будови слова і словотвору сучасної української мови, подано тестові завдання, спрямовані на формування практичних ... -
Природа художественной детали и ее изобразительно-выразительная функция (В помощь студентам по теории литературы)
(Херсонський державний університет, 2011)Предметом анализа в статье является природа художественной детали и ее изобразительно-выразительные функция. Подчеркивается, что художественная деталь – это не троп, а прямое указание на характерную особенность предмета ... -
Русский язык для студентов-иностранцев 4 курса
(ВНТУ, 2013)Учебное пособие содержит систему заданий по русскому языку для иностранных студентов основного этапа обучения. Цель пособия – введение и активизация языкового материала в устной и письменной форме, развитие навыков ... -
Языковая реализация оппозиции Русь-Орда в художественной системе романа Д. Балашова «Симеон Гордый»
(2014-05-21)The article deals with the linguistic realization of the opposition "Russ - Horde" in the art system of the novel D. Balashov "Simeon Gordy" with a view to study means by which the author embodies his views on the ... -
Концептуализация основных понятий пассионарной теории етногенеза в художественной системе цикла романов Д. Балашова «Государи Московские»
(Таврический национальный университет имени В. И. Вернадского, 2013)В статье рассматривается процесс концептуализации основных понятий пассионарной теории этногенеза в художественной системе цикла романов Д. Балашова «Государи Московские» с целью исследования средств воплощения в ... -
Методологічна основа художнього аналізу історичного процесу в творах Д. Балашова
(ВНТУ, 2012)В монографії виявлено зв’язок між специфікою методологічної основи ана- лізу історичного процесу та художніми особливостями творів сучасного російського письменника Д. Балашова, в яких події історії осмислені з позицій ... -
Акровірш як вид тайнопису в Давній Русі
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011)У статті розглядаються особливості акровірша як форми тайнопису в контексті потреб давньоруського соціуму у втаємниченні певних відомостей. Показано, що у давньоруському акровірші, який поєднав в собі форму та зміст художнього ... -
Міфопоетика як частина поетики
(Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2010)Мета статті проаналізувати сутність міфопоетики як частини поетики. Дослідити особливості розвитку міфопоетики у вітчизняній філологічній науці. -
Проблема підготовки вчителя нового типу
(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України ВСЕІ "Україна", 2006)Основна мета статті - визначити основні шляхи підготовки вчителя нового типу -
Словотвірно-структурні особливості технічної термінології
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007)У даній статті розглядається утворення простих і складних термінів морфологічним способом. Висвітлюються основні морфологічні словотвірні типи технічної термінології та виділяються найбільш продуктивні.