Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозловський, В. О.uk
dc.contributor.authorВласов, В. М.uk
dc.date.accessioned2025-03-13T13:43:58Z
dc.date.available2025-03-13T13:43:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКозловський В. О. Особливості впровадження міжнародного маркетингу в управлінні виробничим підприємством [Електронний ресурс] / В. О. Козловський, В. М. Власов // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6282.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44913
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні питання застосування в системі управління виробничим підприємством концепції міжнародного маркетингу.uk
dc.description.abstractThe theoretical and practical questions of application in the system of management of production enterprise concept of international marketing are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6282
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectвидиuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectконцепціїuk
dc.subjectорганізаційна структурауправління виробничим підприємствомAbstractThe theoretical and practical questions of application in the system of management of production enterpriseconcept of international marketing are considereduk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectfunctionsuk
dc.subjecttypesuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectconceptsuk
dc.subjectorganizational structure of managementof a production enterpriseВступОднією із проблемuk
dc.subjectз якими стикаються вітчизняні підприємстваuk
dc.subjectє посилення конкуренції на всіхринках (як вітчизнянихuk
dc.subjectтак і закордонних)uk
dc.subjectщо частково пояснюється вступом в дію у повному обсязі(з 1092017 р) договору про асоціацію України з ЄС [1] Успішне розв’язання даної проблемиuk
dc.titleОсобливості впровадження міжнародного маркетингу в управлінні виробничим підприємствомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138(075.8)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію