Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСметанюк, О. А.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2025-03-17T09:19:52Z
dc.date.available2025-03-17T09:19:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСметанюк О. А. Роль маркетингових комунікацій в управлінні системою збуту [Електронний ресурс] / О. А. Сметанюк, М. В. Присяжнюк // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2020/paper/view/8364.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45011
dc.description.abstractРозкрито сутність категорії «маркетингові комунікації» та «система збуту». Здійснено моніторинг інструментів маркетингових комунікацій. Досліджено роль маркетингових комунікацій в системі збуту.uk
dc.description.abstractThe essence of the category "marketing communications" and "marketing system" is revealed. Marketing communication tools have been monitored. The role of marketing communications in the marketing system is investigated. The basic goals and functions of marketing communications are determined. Types and main elements of marketing communications are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2020/paper/view/8364
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсистема збутуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінструменти комунікаціїuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectcommunication toolsuk
dc.titleРоль маркетингових комунікацій в управлінні системою збутуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.references1. : . [ . ] / . . ; .- . . . , . . . 3- . . : .-. " - ", 2015. 648 .
dc.relation.references[]: . / [ . ., . ., . . .]; . . .. . .: , 2015. 600 .
dc.relation.references: : . / . . . , . . . - 2- ., . .: -, 2015. - 476 .
dc.relation.references.. / , 2011 . 194.
dc.relation.references.. / . . . .: -, 2015. 688 .
dc.relation.references.. []: . / .. - .: , 2012. - 300 .
dc.relation.references.., .. . . 2012. . 2. . 213221.
dc.relation.references.. BTL- / .. // . . . 2009. 23. . 48-52


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію