Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДівак, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-03-17T09:19:53Z
dc.date.available2025-03-17T09:19:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДівак В. В. Вибір маркетингової стратегії залежно від життєвого циклу товару [Електронний ресурс] / В. В. Дівак // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2020/paper/view/8586.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45013
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2020/paper/view/8586
dc.titleВибір маркетингової стратегії залежно від життєвого циклу товаруuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію