Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПугач, В. С.uk
dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-03-18T14:44:07Z
dc.date.available2025-03-18T14:44:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПугач В. С. Ключові особливості маркетингової концепції "jobs to be done" [Електронний ресурс] / В. С. Пугач, О. В. Штовба // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/11255.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45522
dc.description.abstractПри створенні продуктів, команда завжди орієнтується на користувачів. Традиційні методи добре справляється, коли ви працюєте з уже відомою аудиторією продукту. Але коли потрібно придумати новий продукт і залучити нових користувачів, є більш ефективний спосіб. Щогодини в світі відкривається близько 11 тисяч стартапів - це понад 100 мільйонів в рік. 90% з них чекає провал. Чому? Ключова причина: «вони створюють продукти, які нікому не потрібні». Чому за JTBD майбутнє маркетингу? Справа в тому, що традиційний підхід, який проповідує більшість маркетологів - це або концентрація на продукті і його функціональності (холодильник з виходом в інтернет), або розбивка аудиторії на групи за віковою, статевою ознаками або рівнем доходу.uk
dc.description.abstractWhen creating products, the team always focuses on users. Traditional methods work well when you work with an already known product audience. But when you need to come up with a new product and attract new users, there is a more effective way. Every year about 11 thousand startups open in the world - more than 100 million a year. 90% of them are waiting for failure. Why? The key reason: "they create products that no one needs." Why is JTBD the future of marketing? The fact is that the traditional approach that most marketers preach is either to focus on the product and its functionality (a refrigerator with Internet access), or to divide the audience into groups according to age, gender, or income level.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/11255
dc.subjectjobs to be doneuk
dc.subjectJTBDuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectпокупецьuk
dc.subjectjobs to be doneuk
dc.subjectJTBDuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectbuyeruk
dc.titleКлючові особливості маркетингової концепції "jobs to be done"uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.4
dc.relation.referencesIntercom on Jobs-to-be-Done. URL : https://vg.ru/flood/40448-kniga-jobs-to-be-done-na-russkom ( : 27.02.2020 .).
dc.relation.references. URL : https://jobs-to-be-done.ru/ ( : 27.02.2020 .).
dc.relation.referencesJobs to be Done? URL : https://jtbd.info/why-is-it-called-jobs-to-be-done-and-why-is-this-important7febc880289b ( : 27.02.2020 .).
dc.relation.referencesJobs To Be Done , . URL : https://tilda.education/articles-jobs-to-bedone#rec21106134 ( : 28.02.2020 .).
dc.relation.referencesJobs To Be Done? URL : https://medium.com/humanized-design-ru/what-is-jobs-to-be-done-c604f3d8d7c3 ( : 27.02.2020 .).
dc.relation.referencesJobs-to-be-Done: A Framework for Customer Needs. URL : https://jobs-to-be-done.com/jobs-to-be-done-a-framework-forcustomer-needs-c883cbf61c90 ( : 27.02.2020 .).


Файли в цьому документі

No Thumbnail [100%x80]

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію