Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorLeibuk, L.uk
dc.contributor.authorBradley, D. M.uk
dc.date.accessioned2025-03-18T14:53:11Z
dc.date.available2025-03-18T14:53:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationLeibuk L. Analysis of relevant restaurant marketing trend of 2021 during COVID-19 pandemic [Electronic resource] / L. Leibuk, D. M. Bradley // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/13101.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45710
dc.description.abstractAnalysis of current marketing trend which can help the restaurant industry to survive during the COVID-19 pandemic.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/13101
dc.subjectrestauranten
dc.subjectdeliveryen
dc.subjectfooden
dc.subjectmarketen
dc.subjectbusinessen
dc.titleAnalysis of relevant restaurant marketing trend of 2021 during COVID-19 pandemicen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.46:641
dc.relation.referencesDoorDash is about to begin trading on the NYSE. Here’s what it’s like inside its Silicon Valley ghost kitchen, a “WeWork for restaurants” that allows tenants like Chick-fil-A to focus on food delivery. (2020, December 9). The Business Insider (Blogs on Demand)en
dc.relation.referencesKrishna, P. (2021, March 1). When A Restaurant Becomes A Ghost Kitchen. Bon Appetit, 66(2), 26.en
dc.relation.referencesBrar, K., & Minaker, L. M. (2021). Geographic reach and nutritional quality of foods available from mobile online food delivery service applications: novel opportunities for retail food environment surveillance. BMC Public Health, 21(1), 1–11. https://doi.org/10.1186/s12889-021-10489-2en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію