Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШварц, І. В.uk
dc.contributor.authorЧеревата, О. П.uk
dc.date.accessioned2025-03-18T14:54:01Z
dc.date.available2025-03-18T14:54:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШварц І. В. Сучасні інструменти активізації продаж в електронній комерції [Електронний ресурс] / І. В. Шварц, О. П. Черевата // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/13126.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45730
dc.description.abstractДосліджено порядок просування товарів і послуг організації в Інтернеті, а також інструменти активізації продаж, які застосовуються в електронній комерції.uk
dc.description.abstractThe order of promotion of goods and services of the organization on the Internet, and also tools of activization of sales which are applied in e-commerce is investigated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/view/13126
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectактивізації продажuk
dc.subjectспоживчийпопитuk
dc.subjectаналітичні ресурсиuk
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectInterneten
dc.subjectproduct promotionen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectconsumer demanden
dc.subjectanalytical resourcesen
dc.titleСучасні інструменти активізації продаж в електронній комерціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.112.42
dc.relation.referencesВласюк Ю. Ю., Юдіна Н. В. Дослідження українського ринку електронної комерції у секторі B2B. Актуальні проблеми економіки та управління. 2015. Вип. 9. С. 1–10. 2. Дія: Державні послуги онлайн. URL: https://diia.gov. ua/uk
dc.relation.referencesВласюк Ю. Ю., Юдіна Н. В. Дослідження українського ринку електронної комерції у секторі B2B. Актуальні проблеми економіки та управління. 2015. Вип. 9. С. 1–10. 2. Дія: Державні послуги онлайн. URL: https://diia.gov. ua/uk
dc.relation.referencesІнструменти та методи просування продукції в internet [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. С. М. Ілляшенко 2020 – Режим доступу: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_3_20_32.pdfuk
dc.relation.referencesІнструменти залучення покупців до ресурсів електронної комерції [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. М. І. Трошимчук 2017 – Режим доступу: http://rep.btsau.edu.ua/bitstream/BNAU/5145/1/instrumenty_zaluchennya.pdfuk
dc.relation.referencesСучасні методи активізації продажу в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. І. М. Шиндировський 2015 – Режим доступу: file:///C:/Users/Zver/Downloads/Torg_2011_12_16.pdfuk
dc.relation.referencesЯценко О. М., Грязіна А. С., Шевчик О. О. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 8. С. 4–15.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію