Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorАдлер О. О.uk
dc.contributor.authorДолгій, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-03-19T13:28:30Z
dc.date.available2025-03-19T13:28:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДолгій Л. М. Визначення, аналіз та перспективи розвитку конурентних переваг прат «Концерн хлібпром» [Електронний ресурс] / Л. М. Долгій; наук. кер. О. О. Адлер // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/14173.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45747
dc.description.abstractThe materials of the research are devoted to the definition, analysis and prospects of competition for competitors.en
dc.description.abstractМатеріали дослідження присвячено визначенню, аналізу та перспекивам розвитку конкурентних переваг підпримстваихлібопекарської галузі.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/14173
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectкоефіцієнт конкурентоспромоностіuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectcoefficient of competitivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.titleВизначення, аналіз та перспективи розвитку конурентних переваг прат «Концерн хлібпром»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc657.62
dc.relation.referencesАлгоритм прийняття обґрунтованого управлінського рішення через систему економічного аналізу. Бізнес, цифрові інновації, підприємництво: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку: збірник матеріалів науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 6 листопада 2021 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2021. – 96 с. С. 61-64.uk
dc.relation.referencesКонкурентоспроможність підприємства : конспект лекцій для студентів ден. форми навчання, які навчаються за напрямом підгот. 8.03050401 – Економіка підприємства / Нар. укр. акад. ; [каф. економіки підприємства ; авт.-упоряд. О. Є. Басманова]. – Харків : Вид-во НУА, 2015. – 52 с.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт ПрАТ «Концерн Хлібпром». URL: https://hlibprom.com.uauk
dc.relation.referencesЛіщинська В.В. Стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища хлібопекарських підприємств. Бізнес інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. 2018. №4. С.405-410.uk
dc.relation.referencesОсипов В.М. Оцінка конкурентоспроможності виноробного підприємства як інструмент управління його розвитком // Ekon. prognozuvannâ. 2019. № 1. С. 109–127.uk
dc.relation.referencesАдлер О.О., Долгій Л.М. Економічний аналіз як основна складова в системі прийняття обґрунтованого управлінського рішення на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Концерн хлібпром»). Науковий вісник ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2021. №39. С.7-12.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію