Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorЗдітовецький, Ю. С.uk
dc.date.accessioned2025-03-19T13:29:23Z
dc.date.available2025-03-19T13:29:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationХом'юк І. В. Використання методології проєктного менеджменту scrum для організація роботи студентів на лабораторних заняттях з дисципліни ««WEB - технології» [Електронний ресурс] / І. В. Хом'юк, Ю. С. Здітовецький // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16246.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45761
dc.description.abstractУ роботі висвітлюється авторський досвід використання методології проєктного менеджменту для організації роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «WEB - технології» в технічному ЗВО. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад використання методології проєктного менеджменту SCRUM на лабораторних заняттях.uk
dc.description.abstractThe author's experience of using project management methodology for the organization of students' work in the process of studying the discipline «WEB – technology» in technical universities is highlighted in the work. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher - these are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of using SCRUM project management methodology in laboratory classes is demonstrated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16246
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectпроєктний менеджментuk
dc.subjectSCRUMen
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjectproject managementen
dc.titleВикористання методології проєктного менеджменту scrum для організація роботи студентів на лабораторних заняттях з дисципліни «WEB- технології»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesИнтерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – № 5–6. – С. 4–6.ru
dc.relation.referencesТополя Л. В. Про інтерактивні прийоми навчання під час академічної лекції / Л. В. Тополя // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 24. – Донецьк : ДонНУ, 2005. – С. 17–21.uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.uk
dc.relation.referencesХарпер-Сміт, Патрік. Управління проектами: пер. з англ. / Патрік Харпер Сміт, Саймон Деррі, 2011. - 240 с.uk
dc.relation.referencesP2M. A Guidebook of Project and Program Management for Enterprise Innovation, Revision 3. – Project Management Association of Japan, 2005.en
dc.relation.referencesРуководство к своду знаний по управлению проектами (Руководство PMBOK). Седьмое издание// Project Management Institute, 2017. – 614 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію