dc.contributor.author | Дранчук, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Денисюк, С. Г. | uk |
dc.contributor.author | Колос, О. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T13:31:13Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T13:31:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дранчук О. І. Студентоцентрований підхід у вищій освіті: критерії ефективност [Електронний ресурс] / О. І. Дранчук, С. Г. Денисюк, О. А. Колос // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15432. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45806 | |
dc.description.abstract | Розглянуто закономірності впровадження студентоцентрованого підходу до навчального процесу сучасного університету. Відзначено позитивні та негативні аспекти втілення принципів студентоцентризму в сучасному закладі вищої освіти, а також чинники, що впливають на ефективність упровадження цього підходу. | uk |
dc.description.abstract | Regularities of introduction of the student-centric approach to educational process of modern university are considered. The positive and negative aspects of the implementation of the principles of student-centeredness in the modern institution of higher education, as well as the factors influencing the effectiveness of this approach. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15432 | |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | студентоцентризм | uk |
dc.subject | людиноцентризм | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | student | en |
dc.subject | student-centeredness | en |
dc.subject | anthropocentrism | en |
dc.title | Студентоцентрований підхід у вищій освіті: критерії ефективност | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |
dc.relation.references | Штомпка П. Культурная травма в постсоциалистическом обществе (ст. вторая). Социологические исследования.
2001. № 2. С. 3-12. | ru |
dc.relation.references | Рашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія. Львів: Вид-во Львівської
політехніки, 2014. 168 с. | ru |
dc.relation.references | Розвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: інформаційно-аналітичний огляд / [уклад.: Добко
Т., Золотарьова І., Калашнікова С. та ін..; за заг. ред. С. Калашнікової та В. Лугового]. Київ : ДП «НВЦ «Пріоритети»,
2015. 84 с. | uk |
dc.relation.references | Федорченко Ю. Ідея студентоцентризму та місія університету [Електронний ресурс] / Ю. Федорченко // Освітня
політика.URL: http://education-ua.org/ru/articles/1249-ideya-studentotsentrizmu-ta-misiya-universitetu (дата звернення:
15.12.2021) | uk |