Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДранчук, О. І.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.contributor.authorКолос, О. А.uk
dc.date.accessioned2025-03-19T13:31:13Z
dc.date.available2025-03-19T13:31:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДранчук О. І. Студентоцентрований підхід у вищій освіті: критерії ефективност [Електронний ресурс] / О. І. Дранчук, С. Г. Денисюк, О. А. Колос // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15432.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45806
dc.description.abstractРозглянуто закономірності впровадження студентоцентрованого підходу до навчального процесу сучасного університету. Відзначено позитивні та негативні аспекти втілення принципів студентоцентризму в сучасному закладі вищої освіти, а також чинники, що впливають на ефективність упровадження цього підходу.uk
dc.description.abstractRegularities of introduction of the student-centric approach to educational process of modern university are considered. The positive and negative aspects of the implementation of the principles of student-centeredness in the modern institution of higher education, as well as the factors influencing the effectiveness of this approach.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15432
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectстудентоцентризмuk
dc.subjectлюдиноцентризмuk
dc.subjecteducationen
dc.subjecteducational processen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectstudenten
dc.subjectstudent-centerednessen
dc.subjectanthropocentrismen
dc.titleСтудентоцентрований підхід у вищій освіті: критерії ефективностuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.14
dc.relation.referencesШтомпка П. Культурная травма в постсоциалистическом обществе (ст. вторая). Социологические исследования. 2001. № 2. С. 3-12.ru
dc.relation.referencesРашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2014. 168 с.ru
dc.relation.referencesРозвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: інформаційно-аналітичний огляд / [уклад.: Добко Т., Золотарьова І., Калашнікова С. та ін..; за заг. ред. С. Калашнікової та В. Лугового]. Київ : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2015. 84 с.uk
dc.relation.referencesФедорченко Ю. Ідея студентоцентризму та місія університету [Електронний ресурс] / Ю. Федорченко // Освітня політика.URL: http://education-ua.org/ru/articles/1249-ideya-studentotsentrizmu-ta-misiya-universitetu (дата звернення: 15.12.2021)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію