dc.contributor.author | Дембіцька, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Мястковська, М. О. | uk |
dc.contributor.author | Татарчук, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T13:32:07Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T13:32:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дембіцька С. В. Перспективи використання мобільних інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі вищої школи [Електронний ресурс] / С. В. Дембіцька, М. О. Мястковська, В. В. Татарчук // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15056. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45832 | |
dc.description.abstract | Актуальність статті визначається тим, що на всіх етапах отримання освіти набули поширення мобільні інформаціно-комунікаційні технології. Відтак, існує необхідність розробки методичного забезпечення їх використання в освітньому процесі вищої школи. В свою чергу, це передбачає удосконалення методів та технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, забезпечення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти. | uk |
dc.description.abstract | The relevance of the article is determined by the fact that at all stages of education, mobile information
and communication technologies have become widespread. Therefore, there is a need to develop
methodological support for their implementation in the educational process of higher education. In turn, this
involves improving methods and technologies for selecting and shaping the content of education, making
changes to the study of professional disciplines, increasing the effectiveness of learning by increasing its
individualization and differentiation, using additional motivational levers, organizing new forms of
interaction in learning and improving mechanisms. education system management. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15056 | |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | мобільніінформаційні технології | uk |
dc.subject | вдосконалення освітнього процесу | uk |
dc.subject | vocational training | en |
dc.subject | higher education institutions | en |
dc.subject | information technologies | en |
dc.subject | mobileinformation technologies | en |
dc.subject | improvement of the educational process | en |
dc.title | Перспективи використання мобільних інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі вищої школи | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Valarmathi K.E. Mobile Assisted Language Learning / K.E.Valarmathi // Journal of Technology
for ELT. – 2011. – Vol.II. №2. – [Електронний ресурс]. – Взято з:
https://sites.google.com/site/journaloftechnologyforelt/archive/april2011/mobileassistedlanguagelearning | en |
dc.relation.references | Бугайчук К.Л. Мобільне навчання:сутність і моделі впровадження в навчальний процес
вищих навчальних закладів МВС України / К.Л.Бугайчук // Інформаційні технології і засоби
навчання. – 2012. - № 1(27). [Електронний ресурс]. – Взято з:
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619/480 | uk |
dc.relation.references | Мардаренко О.В. Інтерактивні комунікативні технології освіти: мобільне навчання як нова
технологія в підвищенні мовної компетенції студентів немовних ВНЗ / О.В.Мардаренко //
Інформатика та математичні методи в моделюванні. – 2013. – Том 3. №3. – С . 288-293. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька С.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів
економічного профілю під час вивчення ІКТ / С.В.Дембіцька // Актуальні проблеми методології та
методики навчання фізико-математичних дисциплін: матеріали Міжнародної наукової конференції,
18-19 січня 2013 р. – К.: В-во НПУ ім..М.П. Драгоманова, 2013 р. – С. 131 – 132. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька С.В. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як
складової професійної підготовки в закладах вищої освіти / С.В.Дембіцька, С.С. Пугач // «Нова
педагогічна думка». – 2020. – № 4 (104). – С.21 – 24. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька С.В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в
процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С.В.Дембіцька, І.М. Кобилянська, С.С.Пугач //
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія,
теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. - Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215-222. | uk |
dc.relation.references | Хімчук Л. Використання інформаційних технологій в загальноосвітніх школах гірських
регіонів: труднощі майбутніх вчителів. / Л. Хімчук // Гірська школа українських Карпат. – 2013. – № 8-9. –
С. 134–136. | uk |