Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДембіцька, С. В.uk
dc.contributor.authorМястковська, М. О.uk
dc.contributor.authorТатарчук, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-03-19T13:32:07Z
dc.date.available2025-03-19T13:32:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДембіцька С. В. Перспективи використання мобільних інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі вищої школи [Електронний ресурс] / С. В. Дембіцька, М. О. Мястковська, В. В. Татарчук // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15056.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45832
dc.description.abstractАктуальність статті визначається тим, що на всіх етапах отримання освіти набули поширення мобільні інформаціно-комунікаційні технології. Відтак, існує необхідність розробки методичного забезпечення їх використання в освітньому процесі вищої школи. В свою чергу, це передбачає удосконалення методів та технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, забезпечення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти.uk
dc.description.abstractThe relevance of the article is determined by the fact that at all stages of education, mobile information and communication technologies have become widespread. Therefore, there is a need to develop methodological support for their implementation in the educational process of higher education. In turn, this involves improving methods and technologies for selecting and shaping the content of education, making changes to the study of professional disciplines, increasing the effectiveness of learning by increasing its individualization and differentiation, using additional motivational levers, organizing new forms of interaction in learning and improving mechanisms. education system management.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/15056
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмобільніінформаційні технологіїuk
dc.subjectвдосконалення освітнього процесуuk
dc.subjectvocational trainingen
dc.subjecthigher education institutionsen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectmobileinformation technologiesen
dc.subjectimprovement of the educational processen
dc.titleПерспективи використання мобільних інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі вищої школиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesValarmathi K.E. Mobile Assisted Language Learning / K.E.Valarmathi // Journal of Technology for ELT. – 2011. – Vol.II. №2. – [Електронний ресурс]. – Взято з: https://sites.google.com/site/journaloftechnologyforelt/archive/april2011/mobileassistedlanguagelearningen
dc.relation.referencesБугайчук К.Л. Мобільне навчання:сутність і моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України / К.Л.Бугайчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. - № 1(27). [Електронний ресурс]. – Взято з: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619/480uk
dc.relation.referencesМардаренко О.В. Інтерактивні комунікативні технології освіти: мобільне навчання як нова технологія в підвищенні мовної компетенції студентів немовних ВНЗ / О.В.Мардаренко // Інформатика та математичні методи в моделюванні. – 2013. – Том 3. №3. – С . 288-293.uk
dc.relation.referencesДембіцька С.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю під час вивчення ІКТ / С.В.Дембіцька // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін: матеріали Міжнародної наукової конференції, 18-19 січня 2013 р. – К.: В-во НПУ ім..М.П. Драгоманова, 2013 р. – С. 131 – 132.uk
dc.relation.referencesДембіцька С.В. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти / С.В.Дембіцька, С.С. Пугач // «Нова педагогічна думка». – 2020. – № 4 (104). – С.21 – 24.uk
dc.relation.referencesДембіцька С.В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С.В.Дембіцька, І.М. Кобилянська, С.С.Пугач // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. - Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215-222.uk
dc.relation.referencesХімчук Л. Використання інформаційних технологій в загальноосвітніх школах гірських регіонів: труднощі майбутніх вчителів. / Л. Хімчук // Гірська школа українських Карпат. – 2013. – № 8-9. – С. 134–136.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію