Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСемцов, В. М.uk
dc.contributor.authorСолоданюк, С. Ф.uk
dc.contributor.authorПаредес, К. Е.uk
dc.date.accessioned2025-03-19T13:34:46Z
dc.date.available2025-03-19T13:34:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСемцов В. М. Процеси формування стратегії розвитку підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Семцов, С. Ф. Солоданюк, К. Е. Паредес // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16221.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45892
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні засади щодо ефективного управління процесами формування стратегії розвитку підприємства, а також розробка рекомендацій стосовно посилення конкурентних позицій підприємств на основі використання підходів максимізації вартості підприємства, з метою підвищення його ринкової стійкості в умовах швидких змін інституційного середовища. Проаналізовано управлінські аспекти стосовно організації формування стратегії розвитку підприємства. Ідентифіковано основні напрямки підвищення ефективності формування стратегії розвитку підприємств в ринкових умовах.uk
dc.description.abstractThe paper considers theoretical and methodological principles for effective management of enterprise development strategy, as well as development of recommendations for strengthening the competitive position of enterprises based on approaches to maximizing the value of the enterprise to increase its market stability in rapid institutional environment.The managerial aspects concerning the organization of formation of strategy of development of the enterprise are analyzed. The main directions of increasing the efficiency of the formation of enterprise development strategy in market conditions are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)", Вінниця, 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16221
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectперсоналuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectstrategyen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectpersonnelen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsystemen
dc.subjectmanagementen
dc.titleПроцеси формування стратегії розвитку підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.011.1
dc.relation.referencesГригор А. В. Исследование инструментальных стратегий маркетинга. Актуальні проблеми економіки. 2015. № 2 (44). С. 47–52.uk
dc.relation.referencesКовалевська А. В. Конкурентна стратегія зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств України. Вісник Харківського національного ун-ту ім. В. Н. Каразіна. 2019. № 9. С. 12 – 18.uk
dc.relation.referencesШквиря Н. О. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку. 2019. № 29. С. 324–329.uk
dc.relation.referencesЗарубіна В. В., Сагер Л. Ю. Стратегічне планування діяльності промислових підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 12–17.uk
dc.relation.referencesСемцов В. М. Інституціоналізація організаційно-поведінкових змін у діяльності підприємств аграрної сфери України: концепт неспостережуваних економічних процесів: монографія. Вінниця: ФОП Рогальська І. О., 2018. 480 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію