Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБойко, В. В.uk
dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:05:59Z
dc.date.available2025-05-22T10:05:59Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБойко В. В., Боковець В. В. Імідж як інструмент конкурентної переваги на ринку праці // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22517.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46534
dc.description.abstractConsidered a positive image of the enterprise is an important factor for achieving competitive advantages in the market. It is indicated how it affects the perception of the company by customers, partners and the public, forming trust, reputation and increasing business efficiency. Successful image formation contributes to the development of personnel potential and long-term stability of the enterprise, which is key to its competitivenessen
dc.description.abstractРозглянуто позитивний імідж підприємства є важливий чинник для досягнення конкурентних переваг на ринку. Вказано, як впливає він на сприйняття компанії з боку клієнтів, партнерів та громадськості, формуючи довіру, репутацію і підвищуючи ефективність бізнесу. Успішне формування іміджу сприяє розвитку кадрового потенціалу та довгостроковій стабільності підприємства, що є ключовим для його конкурентоспроможності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22517
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectдовіраuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкадровий потенціалuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompany imageen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectreputationen
dc.subjecttrusten
dc.subjectbranduk
dc.subjectpersonnel potentialen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleІмідж як інструмент конкурентної переваги на ринку праціuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21
dc.relation.referencesNykyforenko, V., & Kravchenko, V. (n/d). "Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства." [The role of image in creating competitive advantages of the [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesГапоненко, В. А., & Рихлік, В. А. (2018). Зв’язки з громадськістю. Київ: КНЕУ.[in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesГладищук, Я. А., & Орлова, К. Є. (2019). Формування іміджу підприємства як фактор забезпечення його конкурентоспроможності. [Formation of the image of the enterprise as a factor of ensuring its competitiveness].uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію