Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКравчук, А. В.uk
dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:09:03Z
dc.date.available2025-05-22T10:09:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКравчук А. В., Боковець В. В. Імідж як феномен сучасного світу // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22521.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46535
dc.description.abstractThe study of image as an important tool of influence on the modern world, forming the perception of personalities and brands. Its creation and support are necessary to achieve success in the conditions of global competition and digital communication.en
dc.description.abstractВивчення іміджу, як важливий інструмент впливу на сучасний світ, формуючи сприйняття особистостей, брендів. Його створення і підтримка є необхідними для досягнення успіху в умовах глобальної конкуренції та цифрової комунікації.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22521
dc.subjectіміджuk
dc.subjectфеноменuk
dc.subjectсучасний світuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectimageen
dc.subjectphenomenonen
dc.subjectmodern worlden
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectperceptionen
dc.subjectreputationen
dc.subjectbrandingen
dc.titleІмідж як феномен сучасного світуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21
dc.relation.referencesГриценко, І. О. «Психологічні аспекти іміджу в сучасному світі» . Харків: Психологічний центр, 2020. URL: https://dspace.znu.edu.ua/xmlui/handle/12345/4266uk
dc.relation.referencesКоваль, М. С. «Імідж у цифрову еру: виклики та можливості» . Журнал соціальних наук, 2021, вип. 5, с. 45-59. URL: https://vspu.edu.ua/content/specialized_academic_council/doc/2020/Koval_M_S/dis. pdfuk
dc.relation.referencesШевченко, Л. п. «Етика та автентичність у сучасному бізнесі» . Дніпро: Бізнес-школа Дніпра, 2018. URL: https://confcontact.com/2024-kolektyvnamonographiya/kolektyvna_monohrafiia_2024.pdfuk
dc.relation.referencesТкаченко, Р. Г. «Комунікаційні стратегії для підтримки корпоративного іміджу» . Маркетинг і управління, 2020, т. 25, № 3, с. 20-35. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/23949/Tkachenko%20N.%20 M..pdf?sequence=1&isAllowed=yuk
dc.relation.referencesБебик, В. М. «Імідж та репутація: сучасні підходи до формування» . Київ: Вид-во Київського університету, 2019. URL: https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1117584/mod_resource/content/0/2021- zbirnyk-imidzh-i-reputatsiia.pdfuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію