Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.contributor.authorВєрьовкін, П. Є.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:11:39Z
dc.date.available2025-05-22T10:11:39Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationБоковець В. В., Вєрьовкін П. Є. Вплив іміджу на дохідність підприємства // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22515.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46536
dc.description.abstractTheoretical aspects of the influence of image on the profitability of the enterprise are considered. It is emphasized that a positive image builds trust with consumers and partners, promotes customer loyalty and increases competitiveness. Proper reputation management has a positive impact on a company's financial performance and its market positioningen_US
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти впливу іміджу на дохідність підприємства. Підкреслюється, що позитивний імідж формує довіру споживачів і партнерів, сприяє лояльності клієнтів і підвищує конкурентоспроможність. Належне управління репутацією позитивно впливає на фінансові показники компанії та її позиціонування на ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectprofituk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectinfluenceuk
dc.titleВплив іміджу на дохідність підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію