Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.contributor.authorРибак, Б. В.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:27:25Z
dc.date.available2025-05-22T10:27:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБоковець В. В., Рибак Б. В. Імідж як спосіб підвищення конкурентоздатності організації // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23976.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46541
dc.description.abstractThe scientific article presents the results of the analysis of the practical role of the image and the levels of its influence on the trust of customers. The relevance of the study is due to the influence of the company’s image on the main pros and cons of competitiveness. The paper considers the theoretical aspects of the image, ways of its management and its varieties. The role of Internet tools in shaping the company’s image is analyzed.en
dc.description.abstractУ науковій статті представлено результати аналізу практичної ролі іміджу та рівні впливу його на довіру клієнтів. Актуальність дослідження зумовлена впливом іміджу компанії на основні плюси та мінуси конкурентоздатності. У роботі розглянуто теоретичні аспекти іміджу, способи його управління та його різновиди. Проаналізовано роль інструментів мережі Інтернет у формуванні іміджу компаніїuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectімідж організаціїuk
dc.subjectконкурентоздатністьuk
dc.subjectінструменти управління іміджемuk
dc.subjectконкурентоздатність підприємстваuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectimage of the organizationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectimage management toolsuk
dc.subjectenterprise competitivenessuk
dc.titleІмідж як спосіб підвищення конкурентоздатності організаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesЛитвиненко К.О., Погосян К.В. Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. Том 31 (70). № 2. 2020. С. 24-28.uk
dc.relation.referencesАзізов С.П., Кожан Н.В. Використання концепції управління іміджем підприємства у підвищенні його конкурентоспроможності. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2018. №15. c. 74–81. URL: https://nonproblem.net/wp-content/uploads/2019/12/2018_15_074.pdf (дата звернення 20.03.2025)uk
dc.relation.referencesОдінцева С.В., Артеменко Л.П. Формування іміджу підприємства: світовий та вітчизняний досвід. Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. 2018. №12. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24621 (дата звернення 20.03.2025)uk
dc.relation.referencesМарченко О.І., Шрамковська А.Г. Імідж як основа успішного функціонування підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. с. 444–448. URL: http://globalnational.in.ua/archive/20-2017/90.pdf (дата звернення 20.03.2025)uk
dc.relation.referencesРябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Ефективна економіка. 2020. № 12. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8451 (дата звернення 20.03.2025)uk
dc.relation.referencesТаран-Лала О.М., Зось-Кіор М.В., Андрусенко М.М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність. Агросвіт. 2020. № 7. c. 18–22. URL: 10.32702/2306-6792.2020.7.18 (дата звернення 20.03.2025)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію