Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, В. В.uk
dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorТкачук, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-06-13T08:40:52Z
dc.date.available2025-06-13T08:40:52Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationДжеджула В., Єпіфанова І., Ткачук Л. Управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу // Modeling the development of the economic systems. 2025. № 1. С. 443–450.uk
dc.identifier.issn2786-5355uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46625
dc.description.abstractThe article updates the issues of management of hotel and restaurant enterprises. Based on the fact that the key resource for the functioning and development of enterprises and at the same time the subject of management is personnel The purpose of the study is to improve the methodological and applied provisions of personnel management in hotel and restaurant enterprises. It is proven that the result of effective personnel management of a business entity should be high productivity and efficiency of work. Taking into account the specifics of the hotel and restaurant business, the results of quality management in the field of personnel utilization are two aspects: a) quality of work (which is the good performance of the assigned tasks, including servicing service consumers; b) labor productivity. A scheme of a general strategy for increasing labor productivity in hotel and restaurant enterprises has been developed. Directions for improving labor organization at hotel and restaurant enterprises have been identified. The main means of accounting and controlling labor productivity at hotel and restaurant enterprises have been indicated. The conceptual provisions of the general scheme of the economic mechanism for increasing labor productivity of subjects of the hotel and restaurant complex are outlined. It is argued that the development of modern enterprises of the hotel and restaurant business requires strict economy of all types of resources, including personnel costs both in absolute terms, and in accordance with the final result, the desire to use a resource-saving type of intensive development. It is shown that in order to develop a strategy for personnel management of hotel and restaurant entities, it is necessary, first of all, to determine the goal related to effective personnel management, however, in order to obtain the key result - increasing the productivity of personnel, which will positively affect the growth of financial and economic results of enterprisesen_US
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблематика менеджменту підприємств готельно-ресторанного бізнесу. На засадах врахування того, що ключовим ресурсом функціонування і розвитку підприємств та водночас предметом в управлінні виступає саме персонал метою дослідження визначено вдосконалення методико-прикладних положень управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Доведено, що результатом ефективного управління персоналом суб`єкта господарювання має стати висока результативність та ефективність праці. З урахуванням специфіки готельно-ресторанного бізнесу результатами якісного менеджменту в сфері використання персоналу стають два аспекти: а) якість праці (а це гарне виконання поставлених завдань, включно з обслуговуванням споживачів послуг); б) продуктивність праці. Розроблено схему загальної стратегії підвищення продуктивності праці підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Визначено напрями покращення організації праці на підприємствах готельно-ресторанної справи. Вказано на основні засоби обліку та контролю продуктивності праці на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Окреслено концепційні положення загальної схеми економічного механізму підвищення продуктивності праці суб`єктів готельно-ресторанного комплексу. Аргументовано на тому, що розвиток сучасних підприємств готельно-ресторанного бізнесу потребує строгої економії всіх видів ресурсів, у тому числі витрат на персонал як у абсолютній величині, так і у відповідності до кінцевого результату, прагнення до використання ресурсозберігаючого типу інтенсивного розвитку. Показано, що для розробки стратегії управління персоналом суб`єктів готельно-ресторанної справи необхідно, перш за все, визначити мету, що стосується ефективного управління персоналом, однак задля отримання ключового результату – підвищення продуктивності праці персоналу, що позитивно позначатиметься на зростанні фінансово-економічних результатів господарювання підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofModeling the development of the economic systems. № 1: 443–450.uk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectперсоналuk
dc.subjectуправління персоналомuk
dc.subjectзабезпеченість персоналомuk
dc.subjectпродуктивність праціuk
dc.subjectефективність праціuk
dc.subjectметодика аналізуванняuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjecthotel and restaurant businessuk
dc.subjectpersonneluk
dc.subjectpersonnel managementuk
dc.subjectstaffinguk
dc.subjectlabor productivityuk
dc.subjectlabor efficiencyuk
dc.subjectanalysis methodologyuk
dc.titleУправління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесуuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc658.3uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/mdes/2025-15-57uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2740-0771uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0391-9026uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9770-7851uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію