Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТкач, Ю. С.uk
dc.contributor.authorПрицюк, Л. А.uk
dc.date.accessioned2025-07-01T07:05:44Z
dc.date.available2025-07-01T07:05:44Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationТкач Ю. С., Прицюк Л. А. Реклама у маркетинговій діяльності корпорації «ROSHEN» // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст.дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24663.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46741
dc.description.abstractThe study contains research into the advertising activities of Roshen Corporation and identifies traditional and digital formats by advertising product categories.en_US
dc.description.abstractУ роботі проведено дослідження рекламної діяльності корпорації «Рошен», визначені традиційні та цифрові формати за категоріями рекламної продукціїuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectтрадиційна рекламаuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпізнаваністьuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjecttraditional advertisinguk
dc.subjectonline advertisinguk
dc.subjecteffectivenessuk
dc.subjectawarenessuk
dc.titleРеклама у маркетинговій діяльності корпорації «ROSHEN»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[659.1:658.8](043.2)uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію