Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГайдай, Н. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.date.accessioned2025-07-14T07:05:57Z
dc.date.available2025-07-14T07:05:57Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationГайдай Н. В., Романюк О. Н. Особливості використання Віg Data в маркетингу // Збірник тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Фінансові механізми забезпечення відновлення економіки України в сучасних умовах», м. Ірпінь, 26 лютого 2025 р. Електрон. текст. дані (PDF: 0,47 МБ). Ірпінь, 2025. С. 562 -564.uk
dc.identifier.isbn978-966-337-756-8uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46847
dc.description.abstractРозглянуто Особливості використання Віg Data в маркетингуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавний податковий університетuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Фінансові механізми забезпечення відновлення економіки України в сучасних умовах», м. Ірпінь, 26 лютого 2025 р. : 562 -564.uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectВіg Datauk
dc.titleОсобливості використання Віg Data в маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.004uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію