Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКулик, Л. Р.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T10:54:12Z
dc.date.available2025-07-24T10:54:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКулик Л. Р. Огляд інтерактивних технологій у сучасній освіті. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21205.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46918
dc.description.abstractНадано огляд актуальності та важливості використання інтерактивних технологій у сучасній освіті.uk
dc.description.abstractThe review of the relevance and importance of the use of interactive technologies in modern education is provided.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21205
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectстудентський розвитокuk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjecteducational innovationsuk
dc.subjectstudent developmentuk
dc.subjectvirtual realityuk
dc.titleОгляд інтерактивних технологій у сучасній освітіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc003.378
dc.relation.referencesThe NMC Horizon Report: 2014 K-12 Edition. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED559369.pdf.
dc.relation.referencesGame-Based Learning in Universities and Lifelong Learning. (2004). URL: doi.org/10.3217/jucs-010-01-0014.
dc.relation.references, ., & , . (2023). . , 8(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001007.
dc.relation.references, ., , ., & , . (2022). . , 7(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007.
dc.relation.references, ., , ., & , . (2021). . , 6(1-2), 2126. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
dc.relation.references, ., & , . (2023). . , 8(1-2), 4450. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.referencesDembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42-51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005.
dc.relation.references, ., , ., , ., , . (2022). . : , , , , (62), 237249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249.
dc.relation.referencesInteractive learning environment for the sporting skills development of physical education students. (2023). URL: doi.org/10.1007/s10639-023-12280-9.
dc.relation.referencesEvaluation of Evidence-Based Practices in Online Learning. URL: https://www2.ed.gov/rschstat/eval/tech/evidence-basedpractices/finalreport.pdf.
dc.relation.referencesConnectivism: A knowledge learning theory for the digital age. (2016). URL: doi.org/10.3109/0142159X.2016.1173661.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію