| dc.contributor.author | Кулик, Л. Р. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T10:54:12Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T10:54:12Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Кулик Л. Р. Огляд інтерактивних технологій у сучасній освіті. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21205. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46918 | |
| dc.description.abstract | Надано огляд актуальності та важливості використання інтерактивних технологій у сучасній освіті. | uk |
| dc.description.abstract | The review of the relevance and importance of the use of interactive technologies in modern education is provided. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21205 | |
| dc.subject | інтерактивні технології | uk |
| dc.subject | освітні інновації | uk |
| dc.subject | студентський розвиток | uk |
| dc.subject | віртуальна реальність | uk |
| dc.subject | interactive technologies | uk |
| dc.subject | educational innovations | uk |
| dc.subject | student development | uk |
| dc.subject | virtual reality | uk |
| dc.title | Огляд інтерактивних технологій у сучасній освіті | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 003.378 | |
| dc.relation.references | The NMC Horizon Report: 2014 K-12 Edition. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED559369.pdf. | |
| dc.relation.references | Game-Based Learning in Universities and Lifelong Learning. (2004). URL: doi.org/10.3217/jucs-010-01-0014. | |
| dc.relation.references | , ., & , . (2023). . , 8(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001007. | |
| dc.relation.references | , ., , ., & , . (2022). . , 7(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007. | |
| dc.relation.references | , ., , ., & , . (2021). . , 6(1-2), 2126. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026. | |
| dc.relation.references | , ., & , . (2023). . , 8(1-2), 4450. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050. | |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121. | |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43. | |
| dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | |
| dc.relation.references | Dembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42-51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005. | |
| dc.relation.references | , ., , ., , ., , . (2022). . : , , , , (62), 237249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249. | |
| dc.relation.references | Interactive learning environment for the sporting skills development of physical education students. (2023). URL: doi.org/10.1007/s10639-023-12280-9. | |
| dc.relation.references | Evaluation of Evidence-Based Practices in Online Learning. URL: https://www2.ed.gov/rschstat/eval/tech/evidence-basedpractices/finalreport.pdf. | |
| dc.relation.references | Connectivism: A knowledge learning theory for the digital age. (2016). URL: doi.org/10.3109/0142159X.2016.1173661. | |