Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВалько, В. М.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T10:55:56Z
dc.date.available2025-07-24T10:55:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВалько В. М. Сучасні особливості маркетингового позиціонування. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21506.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46961
dc.description.abstractВ статті здійснено розгляд основних аспектів маркетингового позиціонування в сучасних умовах.uk
dc.description.abstractThe article considers the main aspects of marketing positioning in modern conditions. The main approaches to the interpretation of marketing positioning are allocated. The key features of marketing positioning are indicated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21506
dc.subjectмаркетингове позиціонування; комплекс маркетингу; стратегічне планування та маркетинг;ціннісна пропозиція; ринкова ніша; унікальна ідентичність; цільова аудиторія бренду; відмінні характеристики;відношення до продукту; конкурентний продуктuk
dc.subjectmarketing positioning; marketing mix; strategic planning and marketing; value proposition; market niche;unique identity; target audience of the brand; distinctive characteristics; attitude to the product; competitive productuk
dc.titleСучасні особливості маркетингового позиціонуванняuk
dc.typeThesis
dc.relation.references2. . / . : , 2019. 240 . . . / . : , 2019. 624 .


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію