Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРуденька, Д. С.uk
dc.contributor.authorСметанюк, О. А.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T10:56:45Z
dc.date.available2025-07-24T10:56:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРуденька Д. С., Сметанюк О. А. Економічна сутність поняття «конкурентні переваги підприємства». // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21006.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46973
dc.description.abstractджерел узагальнено визначення цього поняття. Визначено, що на формування конкурентних переваг впливають чинники внутрішнього і зовнішнього характеру. Досліджено особливості конкурентних переваг згідно з цими факторами та узагальнено класифікацію конкурентних переваг.uk
dc.description.abstractsources, the definition of this concept is generalized. It was determined that the formation of competitive advantages is influenced by internal and external factors. Peculiarities of competitive advantages according to these factors were investigated and the classification of competitive advantages was generalized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21006
dc.subjectконкурентна перевага; конкуренція; конкурентоспроможність підприємства; стратегічні конкурентніперевагиuk
dc.titleЕкономічна сутність поняття «конкурентні переваги підприємства»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.137.22
dc.relation.references8. Davis D. C., Lopuch V. S. Learning Organizations. Handbook of Research on Race, Gender, and the Fight for Equality. 2016. P. 267297. URL: https://doi.org/10.4018/978-1-5225-0047-6.ch012 ( : 20.03.2024). . . . ., . . . 2019. 624 . Lambin Jean-Jacques . Market-driven Management: Strategic and Operational Marketing. Macmillan business. Paperback. 496 p. Azarian E. & Faivishenko, D. (2014). Theoretical aspects of competitiveness of the industry of mineral water. Marketing and Management of Innovations, 1, 72-80. URL: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-06 ( : 20.03.2024). .. - . . 2011. 4. . 7680 : , , : . . , . , , . .: - , 2011 .., .. . .. .: , 2006. 448 . .. : . . . : 08.06.01. 2006. 264 9.
dc.relation.references18. . URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/10313/1/%D0%9E%D1%81%D0%B0%D0%B4%D1%87%D1%83 %D0%BA%20%D0%90.%D0%98..pdf ( : 20.03.2024). . . : . . : . 2015. 3. . 94-100. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_16 ( : 20.03.2024). . ., .. . . - 2017. - 4. - . 59-64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_4_11( : 20.03.2024). . . [ ] / URL: https://repo.snau.edu.ua/bitstream/123456789/325/3/beskorsa.pdf ( : 20.03.2024). .. . : : III - . 2007 URL: http://www.confcontact.com/2007jule.php ( : 20.03.2024). . ., .. - . . 2012. 9. . 50-53. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_8. ( : 20.03.2024). .., .. : . . 2005. 2. . 5053. .., .. : . . : , 2009. 470 . . . . . 2020. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7656 ( : 21.03.2024). . ., . ., . . . . 2019. 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7261 ( : 21.03.2024).


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію