| dc.contributor.author | Грабчак, Н. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T10:56:47Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T10:56:47Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Грабчак Н. В. Дослідження гібридної моделі навчання. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21358. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46977 | |
| dc.description.abstract | У 2020 році пандемія Covid-19 викликала експоненційний розвиток та дослідження різних гібридних моделей навчання, обумовлених реакцією освітян (та інших) на обмежувальні заходи соціального дистанціювання та локдауни в освітніх установах. Гібридна модель навчання, що комбінує навчання частково вдома (онлайн) та частково в закладах освіти (оф-лайн), стала реакцією на потреби у більш гнучких формах навчання, більш доступних ресурсах та неперервному професійному розвитку в більшості сфер зайнятості. Ця робота розглядає основні тенденції гібридної моделі навчання та її вплив на майбутнє навчання в умовах викликів та на великій часовій шкалі. | uk |
| dc.description.abstract | In 2020, the Covid-19 pandemic has sparked exponential growth and research into various hybrid learning models driven by the response of educators (and others) to restrictive social distancing measures and lockdowns in educational institutions. The hybrid learning model, which combines learning partly at home (online) and partly in educational institutions (offline), has become a response to the needs for more flexible forms of learning, more accessible resources and continuous professional development in most fields of employment. This paper examines the main trends of the hybrid model of learning and its impact on the future of learning in a challenging environment and on a large time scale. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21358 | |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk |
| dc.subject | гібридна модель | uk |
| dc.subject | гнучкі форми навчання | uk |
| dc.subject | освіта з Covid-19 | uk |
| dc.subject | distance learning | uk |
| dc.subject | hybrid model | uk |
| dc.subject | flexible forms of learning | uk |
| dc.subject | education with Covid-19 | uk |
| dc.title | Дослідження гібридної моделі навчання | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 37.091 | |
| dc.relation.references | , . (2023). . . : . , 2 (53), 3033. | |
| dc.relation.references | , . (2020). . , 3, 69, 149152. | |
| dc.relation.references | Norberg, A., Dziuban, C. D. & Moskal. (2022). An early article that foresaw widespread adoption of hybrid learning enabled by technology. On the Horizon, 19(3), 207-216. URL: https://doi.org/10.1108/10748121111163913. | |
| dc.relation.references | Beatty, B. J. (2019). A concise practical digital book for flexible hybrid learning design. Implementing studentdirected hybrid classes. EdTech Books. URL: https://edtechbooks.org/hyflex. | |
| dc.relation.references | -, . (2014). . , 14, 7479. | |