Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, Н. К.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T10:57:20Z
dc.date.available2025-07-24T10:57:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМороз Н. К. Формування бренда підприємства: особливості та фактори впливу. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21334.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46995
dc.description.abstractТема дослідження "Формування бренда підприємства; особливості та фактори впливу" є актуальною та важливою в контексті сучасного бізнесу. Бренд є одним із ключових активів підприємства, який визначає його імідж, конкурентоспроможність та відношення споживачів. У даному дослідженні будуть проаналізовані основні аспекти формування бренда, зокрема стратегічне планування, комунікаційні стратегії, створення унікальної ідентичності та управління репутацією.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21334
dc.subjectбрендuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectуправліннярепутацієюuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectstrategicplanninguk
dc.subjectcommunication strategiesuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectreputation managementuk
dc.titleФормування бренда підприємства: особливості та фактори впливуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.references1. [ ] // file:///C:/Users/user/Downloads/2837%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82% D1%82%D1%96-2753-1-10-20231019.pdf
dc.relation.references[ ] // https://zhzh.com.ua/internet/personalnij-brend-iak-instrument-biznes-strategii.html
dc.relation.references[ ] // https://laba.ua/blog/tag=brand-management


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію